Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

STEM математическо ателие за малки и големи в обучението по математика в подготвителна група на детската градина

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-04-2024
в Uncategorized
A A

Пенка Борисова
Департамент за информация и повишаване квалификацията на учителите,
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/nat2024-1-2.07

Резюме. Новите потребности на децата налагат гъвкавост в преподаването, както и в целия образователно-възпитателен процес, която да се разграничи от традиционната методика и консервативните модели на обучение. Важен момент е естественото привличане на детското внимание, за да се формират трайни умения, част от компетентностите, фиксирани в ЕКР, необходими за професиите на бъдещето. Настоящата разработка представя теоретико-приложно изследване на STEM подхода и извеждане на ателието като STEM форма и технология за обучение по математика в подготвителна група на детската градина, както и ползата от интердисциплинарния подход и неговите форми на приложение.
Ключови думи: STEM подход, STEM форми, математическо ателие, конструктивизъм

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

strat01Научно-методически списания на Национално издателство „Аз-буки“ Default ThumbnailКонкурсни задачи на броя Default ThumbnailСоциалната педагогика в ХХІ век – в търсене на идентичност и метанаучни измерения Default ThumbnailФормиране на умения за създаване на текст у учениците в началния етап на основната образователна степен
Етикети: STEM подходSTEM формиконструктивизъмматематическо ателие

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Възможности за неформално екологично обучение чрез образователна програма „Околна среда“

Следваща статия

Приложение на графичните задачи в обучението по химия

Следваща статия

Приложение на графичните задачи в обучението по химия

Offshore Heavy Oil Displacement Using Water Flooding: Flow Characteristics and Efficiency

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII

Последни публикации

  • Децата на Варна превръщат лятото в учебно приключение
  • Родители и деца учат математика чрез приказки
  • Награди за ученик и клас на годината в Кюстендил
  • Деца ще създават роботи, крачкомери и алармени системи
  • Тракийският университет открива факултет „Дигитални и зелени технологии“
  • ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ бе домакин на Erasmus+ Staff Week
  • Неделните училища в чужбина се събират във Велико Търново
  • България подкрепя удвояването на европейския бюджет за научни изследвания и иновации
  • Държавният глава отличи световните шампионки във волейбола
  • 42 студенти на стаж в АЕЦ „Козлодуй“ по програма „Ядрени хоризонти“
  • Най-добрите астрономи с интензивен лагер
  • Снимка на броя: Звездният отбор
  • Могат ли да ме уволнят, ако имам ТЕЛК?
  • „Аз-буки“ подписа меморандум за сътрудничество с УНСС
  • Представи си шест кокошки!
  • От 245 деца в Кюстендилско едва 10 – 15 се връщат в клас
  • Кабинетът предлага Висшето училище по сигурност и икономика в Пловдив да се нарича Академия по национална и информационна сигурност
  • 137 работодатели ще сключват договори за обучение на студенти
  • Прецизираха Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав
  • В Министерския съвет отпуснаха над 18,5 млн. лв. за обезщетения в образованието
  • Четири медала за България от Централноевропейската олимпиада по информатика
  • 526 иновативни школа от есента

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"