Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Социално педагогическо приложение на STEM подхода при ученици със специални образователни потребности в професионалното обучение

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-04-2022
в Uncategorized
A A

Калоян Дамянов
Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – София-град

https://doi.org/10.53656/voc22-210soci

Резюме. Чрез използването на приобщаващо и ефективно STEAM образование на ученици със специални образователни потребности и с предоставяне на социално педагогическа подкрепа, се обогатяват техният учебен опит и възможности за заетост. Това се постига и чрез разработване на образователни материали и насоки за учители, образователните мениджъри и ученици в средните училища, като успоредно с това се проучват нагласите на педагогическите специалисти и техните базови умения. Известно е, че STEAM образованието се ръководи и ориентира от индивидуалните потребности на учениците, и затова и инструкциите в този модел на обучение са индивидуализирани, което, от своя страна, може да осигури по-висока степен на достъп до образование и перспектива на учениците със специални образователни потребности.
Ключови думи: STEAM; приобщаващо образование; специални образователни потребности

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПриобщаващото образование в началната образователна степен за ученици с нарушения от аутистичния спектър Default ThumbnailСтриймингът на сценични изкуства – необходимост или екстра: мнения на мениджъри на театрални организации Default ThumbnailДвата модела практика в професионалното обучение: теоретична или реална и практическа, SWOT анализ Default ThumbnailИзкуствен интелект в съвременното обучение: възможности и предизвикателства

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

The Curriculum

Следваща статия

Великденските празници – обща цел на европейските педагози в eTwinning общността за споделяне и сътрудничество

Следваща статия

Великденските празници – обща цел на европейските педагози в eTwinning общността за споделяне и сътрудничество

100-годишнината на Търговската гимназия „Княз Симеон Търновски“

SТЕМ подход в обучението по математика във втори клас

Последни публикации

  • НПСС с плакет на МОН за своята 25-годишнина
  • Управляемият ядрен синтез може да реши проблема с производството на енергия
  • Просветният министър разговаря с учителите от с. Градец 
  • Президентът Румен Радев отличи млади следовници на будителите
  • Премиерът Росен Желязков: Будителите с техния добър пример е това, което ни обединява
  • Министър Красимир Вълчев откри първия паметник на Стоян Омарчевски в България
  • Ученичка от Бургаската математическа гимназия изуми журито в риалити формат
  • Да учиш със сърце
  • Приветствие на министър Красимир Вълчев по случай Деня на народните будители
  • Технологичното училище „Електронни системи“ ще има нов корпус в „София Тех парк“
  • УниБИТ празнува Деня на народните будители за 23-ти път с научна конференция
  • БАН отбеляза с тържествено събрание Деня на народните будители и 175 години от рождението на Иван Вазов
  • В Русенския университет отбелязват Деня на бесарабските българи
  • Учени и педагози дискутират нови подходи в обучението по български език
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център СУ „Антон Попов“ в Петрич
  • Трябва ли да плащам, ако не спазя предизвестието при напускане?
  • Министър Красимир Вълчев: Отличниците на България вдъхновяват други да последват примера им
  • Над 7% ръст на средствата за научноизследователска и развойна дейност
  • Наградиха призьорите от Националния конкурс „Морето не е за една ваканция“
  • Есенни благотворителни празници в Гимназията по туризъм във Велинград
  • Пореден успех: Български ученици спечелиха 4 медала от Младежката балканска олимпиада по информатика
  • Върховният административен съд окончателно: Студентите в платена форма на обучение също имат право на стипендия

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"