Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Резултати от изследване на агресивните нагласи и емоционално състояние на студентите от Софийски университет „Св. Климент Охридски“ и Медицински колеж „Йорданка Филаретова“

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
24-12-2022
в Uncategorized
A A

Елица Стоянова, Анжелина Янева, Бояна Митрева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/voc22-661rezu

Резюме. Настоящата статия обобщава резултатите от изследване на агресивните нагласи и емоционалното състояние на студентите от СУ „Св. Климент Охридски“ и Медицинския колеж „Й. Филаретова“.
Настоящата среда и условията на криза – социална, енергийна, икономическа, политическа, културна, духовна, ценностна и пр., внушава усещането за страх – страх от болести, страх от война и т.н. Липсата на морал и устойчиви ценности, както и липсата на държавност безспорно отключват у човека най-лошите му качества. Агресията е едно от тези качества.
Изследваните студенти са отговорили на два въпросника, единият от които съдържа 75 въпроса, а другият – 28. Анализът на данните показва, че повечето от студентите не се чувстват достатъчно уважавани и считат, че правата са им нарушени, но са склонни са да не зачитат и/или заобикалят правилата, да „лавират“ и толерират безотговорното поведение.
Голяма част от студентите имат агресивни нагласи, правят опити да ги прикриват, но като цяло са напрегнати, небалансирани.
Ключови думи: агресия; студенти; спорт

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПрилагателното име в турския език: опит за морфосинтактическа интерпретация Default ThumbnailРешения на задачите от брой 2, 2021 Default ThumbnailComputational Analysis of the Messenger RNA Variants Encoding Two Isoforms of the High-mobility Group box 1 Protein Default ThumbnailHigher Education In а Pandemic: Global Implications Based оn A Case Study From Bulgaria

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Науката за здравето в обучението на студентите по кинезитерапия и физическо възпитание

Следваща статия

Проучване интереса, мотивацията и очакванията на представители на нежния пол, практикуващи футболно съдийство

Следваща статия

Проучване интереса, мотивацията и очакванията на представители на нежния пол, практикуващи футболно съдийство

Модел за обучение по рекреология в медицинската козметика

Проучване на отношението на студентите от софийския университет към обучението по тенис след ковид пандемията

Последни публикации

  • Герои от приказките в образи
  • Ден на детето с мисия
  • Съветът на ректорите обсъди предизвикателствата пред висшето образование
  • РУО – София-област, отличи заслужили педагози и ученици
  • МОН развива диалога с бизнеса
  • Видинските клубове „Млади възрожденци“ проведоха дванадесета регионална среща
  • Опичай си акъла и ще си опечеш работата
  • Заплатата не е всичко: видове доплащания за труда ни
  • Средна такса от 1050 лв. за висше училище
  • Награди за талантите на Кюстендил
  • Изгражда се нов корпус към 201. ОУ в район „Панчарево“
  • Снимка на броя: „Ориент Експрес“ на жп гара Варна
  • Светлин Наков, предприемач в сферата на образованието и технологиите: Учителят вече не е говореща енциклопедия
  • Идеите на младите променят света
  • Висши училища с единен изпит по математика
  • „Европа в моето училище“
  • Успешни проекти на форума „Наука за бизнес“
  • Промени за приема в държавни висши училища
  • Дъжд от книги
  • МОН публикува верните отговори от националното външно оценяване по математика за IV клас
  • Кръговата икономика и образованието във фокуса на нов сборник на „Аз-буки“
  • МОН публикува верните отговори от Националното външно оценяване по български език и литература за IV клас

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"