Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-09-2024
в Uncategorized
A A

Доц. д-р Евгения Тополска
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.03

Резюме. Академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика са фактор за формиране на мотивирани и креативни учители. Подкрепя се тезата, че при съответствие между позитивни академични очаквания на студентите и реалния учебен процес в университета студентите са мотивирани и участват активно. В изследването е използвана авторска анкетна карта за академичните очаквания на студентите към лекционния курс по дидактика. Анализът на различни инструменти за проучване на академични очаквания на студенти показа, че най-често се използват въпросници или анкетни карти, структурирани по тематични области. В настоящото проучване анкетната карта е структурирана в три модула, съответно по трите компонента в системата на очакванията – когнитивен, афективен и конативен. Изследването има практическа насоченост – авторската анкетна карта да послужи за анализ на академичните очаквания на студентите в контекста на усъвършенстване на лекционния курс по дидактика.
Ключови думи: академични очаквания, компоненти на академичните очаквания, студенти, лекционен курс, дидактика

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailФизическата активност като ценност при студентите бъдещи педагози от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ Default ThumbnailСтудентите от специалност „Неформално образование“ в условията на стажантската преддипломна практика – подготовка, въвеждане, защита Default ThumbnailУниверситетските партньори в неформалното образование през приз­мата на удовлетвореността на студентите в контекста на стажантската преддипломна практика Default ThumbnailАнализ на резултатите от проведено проучване за нотната грамотност на студенти – бъдещи педагози
Етикети: академични очакваниядидактикакомпоненти на академичните очакваниялекционен курсстуденти

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на дигиталните технологии в обучението по химия: нагласи на учителите през 2019 и 2022 г.

Следваща статия

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Следваща статия

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Examining Writing Feedback Dynamics from ChatGPT AI and Human Educators: a Comparative Study

Children and Abstract Art. Creating a Non-Figurative Composition by Association from a Musical Work in Preschool Age

Последни публикации

  • Госпожо, вие ме научихте да бъда българче
  • Лятната кампания „Зелени библиотеки“ за първи път в парк „Герена“
  • Вълшебства в ДГ „Вълшебство“ в Бургас
  • Учени създадоха бактериален препарат с пестицидно действие
  • Конкурс за български лектор в „Тринити колидж“
  • Какво следва при незаконно уволнение и как се търси обезщетение
  • Без опашки за здравни карти преди началото на учебната година
  • Мултитаскинг или многозадачност
  • Когато логика и интуиция вървят ръка за ръка
  • Предложение: Работа от вкъщи през лятото за родители на деца до 12 години
  • Обновяват кабинети и изграждат центрове за хуманитарни науки в 398 школа
  • Школи за олимпийски таланти
  • Петима кандидати за началник на РУО – София-град, са допуснати до тест
  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Училище на радостта
  • България с четири отличия на Международната олимпиада по икономика

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"