Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-09-2024
в Uncategorized
A A

Доц. д-р Евгения Тополска
Нов български университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.03

Резюме. Академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика са фактор за формиране на мотивирани и креативни учители. Подкрепя се тезата, че при съответствие между позитивни академични очаквания на студентите и реалния учебен процес в университета студентите са мотивирани и участват активно. В изследването е използвана авторска анкетна карта за академичните очаквания на студентите към лекционния курс по дидактика. Анализът на различни инструменти за проучване на академични очаквания на студенти показа, че най-често се използват въпросници или анкетни карти, структурирани по тематични области. В настоящото проучване анкетната карта е структурирана в три модула, съответно по трите компонента в системата на очакванията – когнитивен, афективен и конативен. Изследването има практическа насоченост – авторската анкетна карта да послужи за анализ на академичните очаквания на студентите в контекста на усъвършенстване на лекционния курс по дидактика.
Ключови думи: академични очаквания, компоненти на академичните очаквания, студенти, лекционен курс, дидактика

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailФизическата активност като ценност при студентите бъдещи педагози от Софийския университет „Св. Климент Охридски“ Default ThumbnailСтудентите от специалност „Неформално образование“ в условията на стажантската преддипломна практика – подготовка, въвеждане, защита Default ThumbnailУниверситетските партньори в неформалното образование през приз­мата на удовлетвореността на студентите в контекста на стажантската преддипломна практика Default ThumbnailАнализ на резултатите от проведено проучване за нотната грамотност на студенти – бъдещи педагози
Етикети: академични очакваниядидактикакомпоненти на академичните очакваниялекционен курсстуденти

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Приложение на дигиталните технологии в обучението по химия: нагласи на учителите през 2019 и 2022 г.

Следваща статия

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Следваща статия

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Examining Writing Feedback Dynamics from ChatGPT AI and Human Educators: a Comparative Study

Children and Abstract Art. Creating a Non-Figurative Composition by Association from a Musical Work in Preschool Age

Последни публикации

  • Кучето и първият принцип на механиката
  • Зам.-министър Михайлова представи мерките на България за разширяване на обхвата на професионалното образование на форум на страните от Г-7
  • Дървото носи топлина
  • Мозъкът ни е по-умен от изкуствения интелект
  • Ученици представят бъдещите си професии пред кандидат-гимназисти
  • Огнеборците на ПМГ – Кюстендил, са републикански шампиони
  • Иновативен STEM център за деца със специални образователни потребности отвори врати в София
  • Прием в „Медицинска техника“ в Русе наесен
  • Плащане на болнични след работа в друга държава
  • За обидните думи
  • Издателство „Аз-буки“ търси студенти за практика
  • Нова структура на училищното образование най-рано след две години
  • 13 отбора от столични училища се включиха в интердисциплинарен турнир „Деца на науката“
  • INSAIT и ETH Цюрих представят най-мащабното проучване на математически доказателства, генерирани от изкуствен интелект
  • Връчиха отличията на лауреатите от XVIII национален конкурс „Морско конче“
  • Над 120 ученици от Видин се запознават със съдебната система
  • Снимка на броя: Огнено шоу
  • Издателство „Аз-буки“ с ново дигитално присъствие
  • Излъчиха царици на буквите
  • Атестирането на учителите се отлага за учебната 2026/2027 г.
  • Държавата подкрепя 2500 деца с таланти
  • Отличия за млади благотворители

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"