Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Приложение на метода контент-анализ на учебно съдържание в подготовката на студенти от педагогически специалности в условията на дистанционно обучение

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-04-2023
в Uncategorized
A A

Мариан Делчев
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-3s.11

Резюме. Цел на изследването е да се изведат някои специфики при процеса на обучение на студенти от педагогически специалности в Педагогическия факултет при Тракийския университет – Стара Загора, за овладяване и приложение на изследователския метод контент-анализ, като част от формиращите се професионално-педагогически компетенции. Обучението се осъществява в условията на епидемична ситуация в смесена и в дистанционна форма. Предмет на изследването е степента на формиране на компетенцията за прилагане на метода контент-анализ при описаните условия на две групи студенти – редовна и задочна форма на обучение, от три педагогически специалности. Хипотезата на изследването е, че не биха се наблюдавали статистически значими различия между резултатите от приложението на метода за анализ на учебно съдържание по учебния предмет човекът и обществото, установени чрез решаване на съответните познавателни задачи при двете групи студенти.
Ключови думи: контент-анализ; учебно-познавателна задача; дистанционна и смесена форма на обучение

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailSemiempirical Quantum Chemical and Ab Intio Study of Co(Ii), Ni(Ii),Cu(Ii) and Zn(Ii) Complexes With The Azo Dye Derived From 4-Amino Antipyrine and 2,4-Dihydroxy Acetopheone Default ThumbnailСтресът като основен фактор при симултанния превод. Анализ и изследване чрез alive biofeedback Default ThumbnailДвукратно броене и числа на Фибоначи Default ThumbnailЛитература без критици, четене за удоволствие, преподаване встрани от канона

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Мотивацията като ключов фактор в обучението на студенти по български жестов език

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2023, година XCV

България в картини и слово

България в картини и слово

Погледът на младите

Погледът на младите

Последни публикации

  • Студентка и учител вдъхват нов живот на детско отделение в Кюстендил
  • 120 години дух, воля и просвещение
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Арт инсталация за дислексията гостува в МОН
  • Български учени разработиха повърхностни покрития и сплави за авиацията и космическите технологии
  • Педагозите от 35. СЕУ печелят първото градско състезание „Учители в действие“
  • Изследване на ОИСР: Българският учител е мотивиран, престижът на професията расте
  • Предлагат 277 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Приеха на първо четене промени в Просветния закон

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"