Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Приложение на играта „Аз имам…, кой има…?“ При преговорни уроци по информационни технологии в прогимназиален и гимназиален етап

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08/07/2025
в Uncategorized
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

1)Гергана Карабельова, 2)Филип Петров
1)Частно средно училище „Свети Георги“
2)Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-4-6-pri

Резюме. „Аз имам…, кой има…?“ (на английски “I have…, who has…?”) е забавна игра, която е основно популярна в детските градини при деца от предучилищна възраст и в училищата при началното образование. Практикува се най-вече в англоезичните държави, и особено в САЩ.
В статията е представена нейна адаптация за преподаване на конкретни уроци по информационни технологии в прогимназиален и в гимназиален етап. Проведен е експеримент с ученици в VII и IX клас от Частно средно училище „Свети Георги“ в София.
Ключови думи: обучение чрез анимация; образователни игри; методи за преподаване; преговор; определяне на входно ниво; „Аз имам…, кой има…?“

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailВръзки на заучената безпомощност и самосаботирането с психичното благополучие Default ThumbnailИнструментариум за оценка на предприемаческите компетенции сред учащите Default ThumbnailСоциалните иновации като потенциал и възможен подход за образователно и социално включване Default ThumbnailНово изследване върху развитието на независимия финансов одит в България след 1991 година

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Практический метод реализации нечетких запросов для реляционных баз данных

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV

Следваща статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV

Последни публикации

  • Младежки идеи за зеления преход
  • Обновяват столичното 35. СЕУ „Добри Войников“
  • Две столични училища са наградени със знак за качество от Националния инспекторат по образованието
  • Професионалната гимназия по транспорт в Бургас отново обучава водачи категория „C“
  • Антарктиците потеглят за Ледения континент за 34-ти път
  • Близо 579 млн. евро повече за образование в проектобюджета за догодина
  • Националният музей на образованието с изложба за българското светско училище
  • Заместник-министър Наталия Михалевска откри обучение за учители, свързано с темата за Холокоста
  • Заместник-министър Витанов представи пет ключови приоритета в образованието на Генералната конференция на ЮНЕСКО
  • Таня Михайлова и младите гвардейци на България представиха страната ни в Кипър и Италия
  • Училището в с. Търнава откри нов физкултурен салон, изграден с финансиране от МОН
  • Връчиха 4 първи награди в IX национално изложение „Младежко техническо творчество“
  • На 10 години ДВГ „Палави ноти“ има два албума, видеоканал и детско предаване
  • НПСС с плакет на МОН за своята 25-годишнина
  • Управляемият ядрен синтез може да реши проблема с производството на енергия
  • Просветният министър разговаря с учителите от с. Градец 
  • Президентът Румен Радев отличи млади следовници на будителите
  • Премиерът Росен Желязков: Будителите с техния добър пример са това, което ни обединява
  • Министър Красимир Вълчев откри първия паметник на Стоян Омарчевски в България
  • Ученичка от Бургаската математическа гимназия изуми журито в риалити формат
  • Да учиш със сърце
  • Приветствие на министър Красимир Вълчев по случай Деня на народните будители

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.