Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Приложение на дигиталните технологии в обучението по химия: нагласи на учителите през 2019 и 2022 г.

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-09-2024
в Uncategorized
A A

Мартина Ценова, Милена Кирова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-7.02

Резюме. Успешното интегриране на дигиталните технологии в обучението зависи от уменията и нагласите на учителите. Представеното изследване сравнява нагласите на български учители по химия за прилагане на дигитални технологии в класната стая преди и след наложилото се в периода 2020 – 2022 г. дистанционно обучение. Инструментът на изследването е въпросник, съдържащ 35 твърдения, като проучването е проведено онлайн. В проучването през 2019 г. са участвали 48 учители по химия, а през 2022 г. – 49 учители. Данните са сравнени чрез непараметричен тест на Ман-Уитни. Резултатите показват значителни разлики в нагласите на учителите по химия към приложението на дигиталните технологии в класната стая, особено по отношение на ползите от тях в преподаването и ученето.
Ключови думи: нагласи на учителите, ИКТ, дигитална компетентност, химия, природонаучно образование

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПедагогическо приложение на дигиталните технологии в обучението по чужд език: предимства и предизвикателства Default ThumbnailРолята на дигиталната компетентност в училищното историческо образование Default ThumbnailДигиталната компетентност в учебниците по чужд език: сравнителен анализ на учебни системи по английски, немски и испански език Default ThumbnailПроблемно и проектно базирано обучение в рамките на извънкласна дейност „Светлината, без която не можем – проблеми и решения“
Етикети: дигитална компетентностИКТнагласи на учителитеприродонаучно образованиехимия

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

To Be or Not to Be… Educated Digitally? The Conclusions from the Transformation of Еducational Process during COVID-19 – the Point of View of the University Professors

Следваща статия

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

Следваща статия

Проучване на академичните очаквания на студенти бакалаври към лекционния курс по дидактика

Екологичната приказка в педагогическото взаимодействие „дете – природа“

Examining Writing Feedback Dynamics from ChatGPT AI and Human Educators: a Comparative Study

Последни публикации

  • „Тийн Бум Фест“ превърна Бургас в столица на младежта
  • Пенсиониране след уволнение: имате ли право на обезщетение?
  • Европейската комисия: Българската наука отбелязва напредък в Европейското изследователско пространство
  • Да се състезаваш под неутрален флаг
  • „Тревненска школа“ още чака покрив
  • Родителите трябва да се научат да поставят граници
  • 150 десетокласници учат за приложни програмисти от есента
  • Снимка на броя: Студентите спортуват
  • Бизнесът търси образовани кадри
  • В Министерския съвет
  • България приема най-добрите млади информатици
  • МОН утвърди новия формат на изпита по математика в VII клас и графика на учебното време и ваканциите за 2025/2026 г.
  • Забраната за смарт устройства в училище влиза в сила през ноември
  • Министър Красимир Вълчев: Необходим е ръст на заплатите в регионалните управления на образованието
  • Премиер и министър откриха нова детска градина в Костинброд
  • Колежът по туризъм в Бургас откри обновената си сграда
  • За осигуряването на кадри за бизнеса разсъждаваха учениците на изпита по професия и по профилиращ предмет
  • Рекорден брой участници в националните студентски летни игри „Летен университет“
  • Google дарява нови 150 000 щатски долара на INSAIT
  • Приобщаване по нидерландски
  • В градовете охлаждане няма
  • В над 400 училища ще се проведе матура по профилиращ предмет или по професия

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"