Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Политика за интеграция и ресоциализация на студенти със специални образователни потребности в Русенския университет „Ангел Кънчев“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-09-2024
в Uncategorized
A A

Ана Попова
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2024-4-6-pol

Резюме. Настоящата разработка идентифицира проблемни зони в работата със студенти със специални образователни потребности (СОП) в системата на висшето образование, интерпретира успешни национални и международни академични практики за работа с тях и обосновава необходимостта от изграждане на Център за работа и интеграция на студенти със СОП в Русенския университет „Ангел Кънчев“, като действено средство за безпроблемна адаптация и активното им подпомагане за пълноценно участие в образователния и изследователския процес и извънаудиторната дейност. Създаването на подобен център съответства на усилията на Русенския университет за генериране на последователна политика в областта на приобщаващото образование. Заедно с вече функциониращите аналогични центрове в Софийския университет и НБУ, Центърът за работа и интеграция на студенти със СОП на Русенския университет може да послужи като модел за приобщаващо образование в системата на висшите училища в България, както и да съдейства за изграждането на международни университетски мрежи в това направление.
Ключови думи: студенти със СОП, интеграция на студенти със СОП, ресоциализация на студенти със СОП, приобщаващо образование

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailМодел за вторична социализация и ресоциализация на студенти със специални образователни потребности в академична среда Default ThumbnailCтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование Default ThumbnailУчилищният маркетинг в контекста на приобщаващото образование Default ThumbnailИнформационните и комуникационните технологии за реализиране целите на приобщаващото образование
Етикети: интеграция на студенти със СОПприобщаващо образованиересоциализация на студенти със СОПстуденти със СОП

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Student’s Attendance and Professor Imposed Requirements as Determinants of Academic Achievements

Следваща статия

Application of Educational Strategies in Studying the Dynamics of State Power Structures: Implementation of Formal and Informal Mechanisms of Influence

Следваща статия

Application of Educational Strategies in Studying the Dynamics of State Power Structures: Implementation of Formal and Informal Mechanisms of Influence

Диагностика на формираната професионална компетентност на бъдещи инженери по енергетика

Интегрираните педагогически специалности и подготовката на учители – концепции и изследвания

Последни публикации

  • За осигуряването на кадри за бизнеса разсъждаваха учениците на изпита по професия и по профилиращ предмет
  • Рекорден брой участници в националните студентски летни игри „Летен университет“
  • Google дарява нови 150 000 щатски долара на INSAIT
  • Приобщаване по нидерландски
  • В градовете охлаждане няма
  • В над 400 училища ще се проведе матура по профилиращ предмет или по професия
  • Бърза писта за таланти
  • Малкото училище с големите успехи
  • От Рим и Неапол до Пловдив и остров Света Анастасия
  • „Написаното остава. Пиши правилно!“ вече е в продажба
  • Учени са разработили „кожа в спринцовка“
  • Зрелостниците писаха по Яворов и за силата да прощаваш
  • 11-годишната Рая от Варна покори Балкана
  • Магията на музиката
  • Зам.-министър Емилия Лазарова: В 167 училища ремонтите продължават
  • Може ли шефът да ви задължи да карате личната си кола по работа?
  • Три златни и един сребърен медал за най-доброто представяне на България на Международната олимпиада по астрономия и астрофизика
  • За множественото число на нарицателното тикток
  • „Облякоха“ площада в Кюстендил в риза от 1200 кв. м
  • Семейството е най-големият ресурс за развитие на детето
  • Списанията на „Аз-буки“ с нова платформа за подаване на ръкописи
  • Снимка на броя: Малки творци в музея

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"