Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Педагогическата анимация при овладяване на английски език в първи клас на началното училище

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
02-10-2021
в Uncategorized
A A

Диана Димитрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.06

Резюме. Статията разглежда въпроса, свързан с използването на педагогическата анимация в обучението по английски език в първи клас. Акцентира се върху обогатяването на педагогическото взаимодействие с анимативни елементи за стимулиране интереса на малките ученици към изучаването на чужд език. Опираме се на факта, че анимативният подход предполага използването на методи и форми, базирани на учене чрез забавление и преживяване, които имат силен мотивиращ ефект върху обучаемите. Ръководени сме от идеята, че анимацията, като подход, формира иновативна обучаваща среда, в която се осъществяват ефективно обучение и възпитание. В резултат от проведено изследване достигаме до обобщението, че използването на педагогическата анимация при изучаването на английски език в началния етап на обучението разкрива възможности за развитие на умения за общуване на чужд език и е предпоставка за провокиране интереса и любопитството на малките ученици към други езици (различни от родния), народи и култури.
Ключови думи: педагогическа анимация; ранно чуждоезиково обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTeaching English Pronunciation during the COVID Pandemic Default ThumbnailРеволюция 5.0 (Индустрия 5.0) и някои дименсии на Образование 5.0 Default ThumbnailАссоциативные представления о памяти в русской и китайской лингвокультурах Default ThumbnailПриложение на електронните образователни ресурси в инtердисциплинарните STEM уроци

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Works of Art and 5 – 10-Year Old Children

Следваща статия

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Следваща статия

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Формиране на комуникативни умения при деца с множество увреждания по метода на фасилитиращата комуникация

Промяна на парадигмалните ориентири във висшето образование

Последни публикации

  • Синдикат „Образование“ срещу свободния достъп в училищни дворове
  • Белите мечки изхранват и други арктически видове
  • Споделянето на знания стимулира изследователската дейност
  • Формули, които дават резултати
  • Създадоха виртуален образ на мозък на мишка
  • Гвардейският отряд е школа по лидерство и добродетели
  • В „Автото“ в Бургас създават бъдещето
  • Откъде е блясъкът на амолитовите скъпоценни камъни?
  • Спорт ли е футболът?
  • Дигитално-медийната грамотност ще бъде застъпена по-широко в учебните програми
  • Асоциацията на частните училища обсъжда ролята на иновациите за качествено образование
  • Мерките дават ефект: сериозен ръст на студентите, които учат за медицински сестри, инженери, физици и химици
  • Клас прослужено време: правила при основен и при втори трудов договор
  • Кътчета от Родопите
  • За една година над 5000 души валидираха професионалните си умения
  • Столичната 49. ДГ „Радост“ откри STEM център за малки изследователи
  • 3D мапинг или как се става визуален артист
  • Детството влиза в нова ера
  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"