Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Педагогическата анимация при овладяване на английски език в първи клас на началното училище

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
02-10-2021
в Uncategorized
A A

Диана Димитрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.06

Резюме. Статията разглежда въпроса, свързан с използването на педагогическата анимация в обучението по английски език в първи клас. Акцентира се върху обогатяването на педагогическото взаимодействие с анимативни елементи за стимулиране интереса на малките ученици към изучаването на чужд език. Опираме се на факта, че анимативният подход предполага използването на методи и форми, базирани на учене чрез забавление и преживяване, които имат силен мотивиращ ефект върху обучаемите. Ръководени сме от идеята, че анимацията, като подход, формира иновативна обучаваща среда, в която се осъществяват ефективно обучение и възпитание. В резултат от проведено изследване достигаме до обобщението, че използването на педагогическата анимация при изучаването на английски език в началния етап на обучението разкрива възможности за развитие на умения за общуване на чужд език и е предпоставка за провокиране интереса и любопитството на малките ученици към други езици (различни от родния), народи и култури.
Ключови думи: педагогическа анимация; ранно чуждоезиково обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTeaching English Pronunciation during the COVID Pandemic Default ThumbnailРеволюция 5.0 (Индустрия 5.0) и някои дименсии на Образование 5.0 Default ThumbnailАссоциативные представления о памяти в русской и китайской лингвокультурах Default ThumbnailПриложение на електронните образователни ресурси в инtердисциплинарните STEM уроци

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Works of Art and 5 – 10-Year Old Children

Следваща статия

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Следваща статия

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Формиране на комуникативни умения при деца с множество увреждания по метода на фасилитиращата комуникация

Промяна на парадигмалните ориентири във висшето образование

Последни публикации

  • Последният петък на септември – запазен за спорт
  • Как учениците в Първо СУ „Св. Седмочисленици“ в Търговище постигат високи резултати на матурата по математика
  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Как да поискам извлечение от ведомост за заплата?
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Аз-буки“ подари издания на помагалото по български език „Приятели“ на ученици в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"