Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Оценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
23-06-2023
в Uncategorized
A A

Проф. д.п.н. Милен Замфиров,
проф. д-р Емилия Евгениева,
проф. д-р Маргарита Бакрачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-5.02

Резюме. Статията представя изследване на 301 учители, 151 общообразователни учители и 150 ресурсни с фокус върху начина, по който оценяват уменията си за идентифициране и работа с деца и ученици, обхванати от Наредбата за приобщаващо образование. Очертани са както общите оценки, така и различията. Потвърдено е очакването за повишаване на квалификацията и умения на учителите за разпознаване на способностите на децата учениците. На базата на резултатите са изведени две основни линии за практическа работа – подкрепа в идентифицирането на способностите и уменията на децата и учениците и диференциране на дейността на членовете на педагогическите екипи в общообразователната среда за осъществяване на процесите на приобщаване.
Ключови думи: приобщаващо образование; надарени деца и ученици; деца и ученици в риск; деца и ученици със специални образователни потребности

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНОРМАТИВНА УРЕДБА НА УЧИЛИЩНАТА ДИСЦИПЛИНА АКТУАЛНО СЪСТОЯНИЕ* Default ThumbnailИгри за развитие на креативността на децата в предучилищна възраст Default ThumbnailКнижнината на българите католици в христоматия: предизвикателства на лингводидактиката и културологията Default ThumbnailКъм преосноваването на обучението по литература върху компетентностния подход (Наблюдения върху съпоставки, осъществени от зрелостници, на интерпретации на дадена тема в два художествени текста)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Образованието по социална работа – специфични аспекти във връзка със социалните дейности с безработни лица

Следваща статия

Постмодерният художествен дискурс в обучението на студентите от педагогически специалности

Следваща статия

Постмодерният художествен дискурс в обучението на студентите от педагогически специалности

Parents’ Reactions and First Actions toward their Children with Multiple Disabilities

Значение на концепцията Bewegungskindergarten за физическата активност и здравето на децата

Последни публикации

  • Интегрален тест в VII клас след промяна в учебните програми
  • Софийският университет е сред първите 50% от най-добрите в света в QS University Rankings 2026
  • Какво трябва да знаем за отпуска при две и повече деца
  • Национално състезание по пътна безопасност във Враца
  • Тържество на таланта
  • Бебешката зала в Габрово – възродената сцена за детски усмивки
  • Първо българско училище в Остин отпразнува края на учебната година
  • ДГ „Еделвайс“ докосва сърцата
  • Децата учат най-добре чрез преживявания
  • Чудесата нямат край
  • Удължават общественото обсъждане на промените в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Доц. д-р арх. Гичка Кутова-Каменова, ректор на УАСГ: Нужно е още по-тясно сътрудничество между бизнеса и висшето образование
  • Споделянето е пътят към успеха
  • Форум за киберсигурността събра експерти
  • За целувката и изцелението
  • Три стипендии за деца с дарби от Фотоконкурса на „Аз-буки“
  • Снимка на броя: Златни медали
  • Публикации от международна научно-техническа конференция издава „Аз-буки“
  • В 12 детски градини започва програма за насърчаване на физическата активност
  • Студенти с престижни награди
  • Млади изследователи и арт изобретатели
  • Повече защитили докторанти в БАН

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"