Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Not So Much an Axiomatic System, More a Taxonomy of Educational Objectives

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
27-02-2023
в Uncategorized
A A

Phil Budgel 1), Mitko Kunchev 2)
1)Education Leadership Consultancy – Sheffield (UK)
2)Ruse (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/voc23-110nots

Abstract. By analysing, in detail, the requirements of any axiomatic system, the authors have concluded that it is not possible to ‘Axiomatize the Education System’ in any meaningful way; the process cannot comply with the demands of axiomatization:
– the education system is so large and complex and the number of objectives is (seemingly) endless;
– although it is possible to formulate a system of objectives for education, they are not derived deductively from prior objectives;
– it is not possible to demonstrate that the objectives are derived from the rules of logic; nor that
– the objectives follow logically from a number of objectives that are in turn the logical result of other objectives.
The authors have therefore adapted the process in order to construct a high-level description of the education system; i.e. ‘A Taxonomy of Educational Objectives’ with First and Second Order Objectives.
They have also concluded that an approach using ‘facilitated workshops’ would be very useful in the professional development of politicians, administrators, school leaders, teachers and students.
Keywords: system of objectives; taxonomy; education; axioms; facilitated workshops

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailМетеори. Основни понятия и терминология – II част Default ThumbnailРодителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето Default ThumbnailДокументалното наследство на издателска фамилия Юрукови и тяхната „Мозайка от знаменити съвременни романи“ Default ThumbnailИзследване приложимостта на блокови вериги от първо ниво (L1) в система за електронно обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „История“, книжка 1/2023, година XXXI

Следваща статия

Informal Educators as a Subjects of Pedagogical Interaction in Pedagogy of Informal Education

Следваща статия

Informal Educators as a Subjects of Pedagogical Interaction in Pedagogy of Informal Education

Ранно кариерно ориентиране – тенденция и/или успех

Информационните и комуникационните технологии – съвременно средство за образование

Последни публикации

  • 120 години дух, воля и просвещение
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: образователните маршрути са пъзел от знание и преживяване
  • Държавата осигурява средства за българските полярни изследвания
  • Започват обученията на учители, които ще подготвят бъдещите олимпийци
  • Носителят на Нобел за мир Мария Мачадо: „Изборът беше между бюлетини и куршуми“
  • Право на отпуск за обучение – какво предвижда законът
  • Учени от INSAIT: Популярните GPT модели са склонни да „решават“ грешни математически задачи
  • МОН публикува концепция за стандартите за ранно учене и грижи
  • „Училище за успех“ търси нови посоки за образование
  • ТКЗС – драмата, сполетяла българското село
  • За термина ейджизъм
  • Юлиана Ефремова, началник на РУО – Перник: Отговорни сме да научим децата да мислят критично
  • Снимка на броя: На гости в тренировъчния център на ВМА
  • Ласло Краснахоркаи спечели Нобеловата награда за литература
  • Сдружението на директорите в търсене на новата мисия на образованието
  • Арт инсталация за дислексията гостува в МОН
  • Български учени разработиха повърхностни покрития и сплави за авиацията и космическите технологии
  • Педагозите от 35. СЕУ печелят първото градско състезание „Учители в действие“
  • Изследване на ОИСР: Българският учител е мотивиран, престижът на професията расте
  • Предлагат 277 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Приеха на първо четене промени в Просветния закон
  • Нобел за химия: Да уловиш вода от пустинния въздух

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"