Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Lifelong Learning. Online Learning Opportunities

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-03-2024
в Uncategorized
A A

Szilvia Simándi
Eszterházy Károly Catholic University (Hungary)

https://doi.org/10.53656/ped2024-2.08

Abstract. The paper relates to the practical implementation of lifelong learning, and more closely to its effect related to subjective quality of life. Learning circles are known platforms of adult learning, and nowadays the main motivation of adults is typically to indulge in a certain topic – based on personal curiosity – in cooperation with others with similar interest. The challenges of the previous time period (Covid pandemic, energy crisis, etc.) more and more increase the value of online learning opportunities and community experiences. In this paper a needs assessment is presented on the interest in and demand on online study circles among adult responders, in the frame of a questionnaire research (n=318). Among the questions respondents were asked to give their expectations, and as a result, three types were to identified in the frame of factor analysis.
Keywords: learning circles, web 2.0. tools, online communities, adult learning, online learning, lifelong learning

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailNational Identity – European Identity: Resemblance and Dissonance, Complementarity or Contention? Default ThumbnailМеждународна конференция ,,Българистични езиковедски четения“ Default ThumbnailФонетико-морфологична и семантична адаптация на общите лексикални елементи от турски произход в българския и във френския език Default ThumbnailРефлексивният подход при формиране на личностни и социални компетентности чрез учебно съдържание в контекста на бежанската проблематика
Етикети: adult learningcircleslifelong learningonline communitiesonline learningweb 2.0. tools

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Utilizing Field Trips as an Effective Organizational and Pedagogical Solution for Assisting Children to Gain Long-Lasting Knowledge in a Real-World Experiences

Следваща статия

Подходи и стратегии при обучението на деца с хиперкинетичен синдром и дефицит на вниманието

Следваща статия

Подходи и стратегии при обучението на деца с хиперкинетичен синдром и дефицит на вниманието

The Influence of the Humanistic Ideas of H. S. Skovoroda on the Education of a Holistic Personality

75 години световна организация ОМЕП: предучилищното образование в България в перспективата на международния педагогически опит

Последни публикации

  • Децата от софийското 40. СУ „Луи Пастьор“ с екоприключение в края на лятото
  • Дни на иновациите в образованието
  • Повече отпуск за хора с намалена работоспособност – какво казва законът
  • Диагнозата не е пречка за обектива на фотографа Анна Йончева  
  • Училище за… лешояди
  • Учениците от ПГ „Св. Климент Охридски“ в Елхово показват отлични резултати по математика и български език на изпитите в X и XII клас
  • Тинк танк – що е то и има ли място в езика ни
  • Децата в училището в с. Крепча искат да поемат по стъпките на шахматистката Нургюл Салимова
  • Есенна лектория за ученици в Софийския университет
  • Министър Красимир Вълчев посети Академията за таланти в с. Розово
  • МОН предлага система за управление на качеството в училищата и детските градини
  • Малена Замфирова е сред петимата най-добри млади спортисти на наградите на Европейските олимпийски комитети
  • Съединението – повод за гордост и размисъл
  • Ремонтират откритата спортна площадка в разградското ОУ „Васил Левски“
  • Пет медала за българските ученици от Европейската младежка олимпиада по информатика
  • Министър Вълчев представи новия началник на Регионалното управление на образованието – София-град
  • Снимка на броя: БУ „Аз Буки Веди“ в Кьолн откри учебната година
  • Министър Красимир Вълчев: Дългосрочната ни цел е изграждане на функционални умения и финансова грамотност сред учениците
  • Зам.-министър Наталия Михалевска се срещна с българските лектори в чуждестранни университети
  • Повече здравни кабинети в училища и детски градини от есента
  • В Министерския съвет
  • Математическият талант Димана Праматарова: Най-хубавото в състезаниета не са само медалите, а емоциите и истинските приятелства

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"