Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

La didactique du FLE à la croisée des sciences cognitives et discursives

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
12-10-2021
в Uncategorized
A A

1) Elena G. Tareva 1), Elena Porshneva 2), Indira Abdulmianova 
1)Université pédagogique municipale de Moscou – Moscou (Russie)
2)Université linguistique de Nijni Novgorod – Nijni Novgorod (Russie)

https://doi.org/10.53656/for21.32dida

Résumé. L’aspect interdisciplinaire de la didactique des langues lui permet de rester toujours en phase active de son développement. La présente communication vise à analyser les variantes de coexistence des acquis de plusieurs sciences dans l’organisation de l’enseignement de langues vivantes. Les auteurs étudient des origines épistémologiques des processus actuels guidant le fonctionnement de la didactique du FLE, analysent des notions clés et font part d’expériences d’enseignement de français basées sur l’interaction d’approches avant-gardistes. Le recours à la théorie de l’activité langagière, sciences cognitives et discursives, émergées dans ce nouveau paradigme anthropocentrique où l’apprenant est mis au centre du processus éducatif, refaçonne les piliers méthodologiques de la didactique du FLE à savoir son objet, ses objectifs, son contenu et ses méthodes. En même temps ces domaines offrent des instruments de construction d’un système d’enseignement de langue le mieux adapté aux valeurs axiologiques actuelles.
Mots clés: didactique des langues; interdisciplinarité; paradigme anthropocentrique de l’enseignement; axiologie de l’enseignement

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСупервизията в социалнопедагогическата работа на специалисти с деца и ученици Default Thumbnail„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас Default ThumbnailМодел на училищна готовност Default ThumbnailОбразование за устойчиво развитие чрез методи за активно учене в началните класове

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Развитие на професионални и комуникативни умения на студенти в инженерни дисциплини

Следваща статия

Цифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов)

Следваща статия

Цифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов)

За обучението по български език в чужбина. Съвременни и полезни учебни системи

Езиковите „бисери“ и тяхната многопластова мотивираност

Последни публикации

  • Софийската математическа гимназия с най-висок бал в столицата за поредна година
  • МОН публикува първото класиране за прием в VIII клас
  • Четири медала за младите химици
  • Училище за развитие на таланти
  • Заради Родопа планина – различното преживяване
  • На закуска с директора
  • Красотата на съвременната наука
  • Изкуството да вдъхновяваш
  • Тайните на залива Тауклиман
  • Софийският университет събира българисти и слависти
  • „Летен университет“ през август в Китен
  • Министър Красимир Вълчев се включи в училищна инициатива за популяризиране на спорта сред децата
  • Как се създават хотели за насекоми
  • Специалност „Право“ отново е най-предпочитана в Софийския университет
  • Форум събира млади учители в Арбанаси
  • Обезщетение при недопускане на работа
  • Проф. Елиза Стефанова, председател на НАОА: В България няма толкова студенти, за да има такова огромно ветрило от специалности в университетите
  • Нетрадиционен фест събира млади таланти във Варна
  • Снимка на броя: Цветя за Вазов
  • Да преосмислим заедно Европа
  • Ревнива диня, разговорна чорбица или тъжен сладкиш
  • Проф. Мирослав Карабалиев е новият ректор на Тракийски университет

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"