Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
08-08-2019
в Uncategorized
A A

Гергана Димитрова

Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

 

Резюме. При нарастваща конкуренция между висшите училища в страната ни (с функциониращи 51 на брой акредитирани държавни и частни висши училища)1), разглеждането на тяхната конкурентоспособност и търсене на възможности за нейното повишаване, придобива все по-голяма актуалност. Целта на статията е да се представят разбиранията за формиране на конкурентоспособността на ВУ и да се разгледат възможностите за разгръщане на конкурентния потенциал на образователния сектор посредством сътрудничеството между наука, образование и бизнес. Акцент се поставя и върху предприетите мерки и политики за създаване на среда, в която интеграцията в посоченото направление да се изгражда и реализира.

Ключови думи: университети, конкуренция; бизнес; образование; наука

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailThe Image of the Other in the Cultural Practices of the Modernity Default ThumbnailВъведение към една дълбинна онтология на изкуството Default ThumbnailОценка на символите на модернизацията в България на границата на XIX и XX век в описанията на руски пътешественици Default ThumbnailУправление на знанията по структури от данни чрез смесено обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

За логиката на точкуването на научната продукция според Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав в Република България

Следваща статия

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches

Следваща статия

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

12 години Aсоциация на българските училища в чужбина

Последни публикации

  • Българските висши училища си партнират с QS – една от реномираните световни класация на университетите
  • БАН отличи млади учени за публикации в областта на природо-математическите и хуманитарно-социалните науки
  • Коледен концерт-спектакъл по повод 115 години ОУ „Братя Миладинови“ – Русе
  • Разработват паникбутон в помощ на жени при насилие
  • НУИ „Добри Христов“ чества 150 години от рождението на своя патрон с празничен концерт във Варна
  • Форум за ранно детско развитие се проведе в Стара Загора
  • Отворената наука гарантира бърз трансфер на знания към икономиката
  • „Аз-буки“ представи „Стопанска история на българите в Османската империя“
  • Непознати улици
  • Създават училищни програми за четене с разбиране по национална програма
  • Професионалната гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“ в Кърджали с нов Център за хуманитарни науки
  • 4000 българи са регистрирани в платформата за учене на възрастни EPALE
  • Училището в Бобовдол чества 70 години традиции в образованието
  • Облекчения за инвестиции в изследвания
  • В Министерския съвет: Удължават срока за изпълнение на две национални научни програми
  • 140. СУ „Иван Богоров“ в София показа как се учи чрез изкуство
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Трансформацията на образованието има за цел да изгради потенциал за бъдеще на всеки човек
  • Близо 27% от учениците у нас употребяват тютюневи изделия
  • Първи академичен кампус в „Студентски град“
  • Министър Красимир Вълчев: Инвестициите в STEM среда увеличават мотивацията и интереса на учениците
  • „Аз-буки“ представя нови издания на Коледния панаир на книгата
  • Тайнствата на Рила

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"