Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Изследване приложимостта на блокови вериги от първо ниво (L1) в система за електронно обучение

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
04-10-2024
в Uncategorized
A A

Андриан Минчев, Ваня Стойкова, Галя Шивачева
Тракийски университет – Стара Загора
Анелия Иванова
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2024-5s-7-res

Резюме. В статията е представено изследване на приложимостта на блокчейн технологията в система за електронно обучение. Проучени и оценени са техническите характеристики и оперативните разходи при употреба в помощ на избора на подходяща технология за конкретна платформа за електронно обучение. Направен е сравнителен анализ на водещи блокчейн платформи от първо ниво (L1), като са разгледани четири основни показателя: средно време за генериране на блок, цена на транзакция, време за финализиране на транзакция и пропускателна способност на веригата, измерена в брой транзакции в секунда за всяка верига. Целта е да се оценят и сравнят ключови параметри, които имат съществено значение при избора на конкретна блокова верига за записване на информация в реални условия в система за е-обучение. Приложени са методи за анализ на публично достъпна информация в комбинация с проверка на съвместимостта и съгласуваността на данните от различни източници.
Ключови думи: блокчейн технологии, блокови вериги от първо ниво, системи за е-обучение, сигурност и защита на данните

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailCalculation method for determining the gas flow rate needed for liquid removal from the bottom of the wellbore Default ThumbnailIs it Simple to Explain the Simple Experiments? How do Solid Bodies Float? Default ThumbnailУченето чрез дизайн като прагматичен подход за подобряване на професионалното педагогическо образование Default ThumbnailТрансценденталният вход в постглобалното
Етикети: блокови вериги от първо нивоблокчейн технологиисигурност и защита на даннитесистеми за е-обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Conceptual Model of Training in Remote Virtual Supervision in Social Work

Следваща статия

„Лаборатория за слава“ се завръща

Следваща статия
„Лаборатория за слава“ се завръща

„Лаборатория за слава“ се завръща

Предизвикателства при промяна на платформи за дистанционно обучение

Digital Discrimination Risks in the Transformation of Higher Education

Последни публикации

  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Как да поискам извлечение от ведомост за заплата?
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Аз-буки“ подари издания на помагалото по български език „Приятели“ на ученици в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"