Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Избор на подходящ модел за изследване на задачите от НВО по математика след VII клас според методите на IRT

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
31-10-2023
в Uncategorized
A A

Павлин Цонев
Висше военновъздушно училище „Г. Бенковски“ – Д. Митрополия

https://doi.org/10.53656/math2023-5-5-cho

Резюме. В статията, с методите на Item Response Theory, са анализирани измерителните качества на тестовите задачи с избираем отговор от НВО за VII клас за областите София-град и Плевен, проведено през 2021 година. След съгласуване с емпиричните данни е обоснован изборът на двупараметричния модел по тази методика. Направено е сравнение на получените данни и тези от Класическата теория на тестовете.
Ключови думи: Item Response Theory; вероятностно моделиране; тестови задачи с избираем отговор; трудност; разграничителна сила

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailАктуални измерения на моделирането на възпитателните интеракции в съвременното българско училище Default ThumbnailРазвитие на природонаучни компетенции на 6 – 7-годишното дете чрез технологиите Default ThumbnailОбщие трудности разных категорий говорящих при употреблении русских имен существительных и именных словосочетаний Default ThumbnailЗдравното образование в българските училища

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Evaluatiоn of Children’s Behaviour in the Context of an Educational Mobile Game

Следваща статия

Competency-Based Model for Conducting Distance Online Synchronous Education of the Students

Следваща статия

Competency-Based Model for Conducting Distance Online Synchronous Education of the Students

Алгоритъм за решаване на транспортна задача с MS Excel Solver

Избор и обосновка на показатели за сравнителен анализ на нискоресурсни шифри

Последни публикации

  • НПСС с плакет на МОН за своята 25-годишнина
  • Управляемият ядрен синтез може да реши проблема с производството на енергия
  • Просветният министър разговаря с учителите от с. Градец 
  • Президентът Румен Радев отличи млади следовници на будителите
  • Премиерът Росен Желязков: Будителите с техния добър пример е това, което ни обединява
  • Министър Красимир Вълчев откри първия паметник на Стоян Омарчевски в България
  • Ученичка от Бургаската математическа гимназия изуми журито в риалити формат
  • Да учиш със сърце
  • Приветствие на министър Красимир Вълчев по случай Деня на народните будители
  • Технологичното училище „Електронни системи“ ще има нов корпус в „София Тех парк“
  • УниБИТ празнува Деня на народните будители за 23-ти път с научна конференция
  • БАН отбеляза с тържествено събрание Деня на народните будители и 175 години от рождението на Иван Вазов
  • В Русенския университет отбелязват Деня на бесарабските българи
  • Учени и педагози дискутират нови подходи в обучението по български език
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център СУ „Антон Попов“ в Петрич
  • Трябва ли да плащам, ако не спазя предизвестието при напускане?
  • Министър Красимир Вълчев: Отличниците на България вдъхновяват други да последват примера им
  • Над 7% ръст на средствата за научноизследователска и развойна дейност
  • Наградиха призьорите от Националния конкурс „Морето не е за една ваканция“
  • Есенни благотворителни празници в Гимназията по туризъм във Велинград
  • Пореден успех: Български ученици спечелиха 4 медала от Младежката балканска олимпиада по информатика
  • Върховният административен съд окончателно: Студентите в платена форма на обучение също имат право на стипендия

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"