Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Introduction to Computer Programming Through a System of Tasks

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-12-2021
в Uncategorized
A A

Lasko M. Laskov
New Bulgarian University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2021-6-7-int

Abstract. Computer programming is a fundamental discipline in many academic programs, especially in the fields of informatics, applied mathematics, physics, and engineering. Despite its popularity, computer programming courses does not possess a widely-accepted methodology for its structure, and because of this reason, even introductory courses highly differ in their curriculum, approach, complexity, and even technical background.
In this paper we propose a methodology for introductory computer programming course structure definition that is based on the concept of notion formation through a system of tasks. The approach is intended to be applied in the context of academic education, but it is also applicable in the last years of high-school courses.
Keywords: computer programming; informatics education; system of tasks; teaching through tasks; notion formation

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailExplaining the Components of Reflective Thinking Based on Fuzzy Topsis Analysis Default ThumbnailComposing a Standard for Electronic Chart Display and Information System Type Specific Training Default ThumbnailВлияние на университетската подготовка върху уменията и нагласите на новоназначени учители за въвеждане на училищни иновации Default ThumbnailPossibilities for the Application of Artificial Intelligence Systems in the Education of Students of Pedagogical Specialties

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Preschool Teachers’ Knowledge, Perspectives and Practices in Stem Education: An Interview Study

Следваща статия

Конкурсни задачи брой 6/2021 г.

Следваща статия

Конкурсни задачи брой 6/2021 г.

Решения на конкурсни задачи Брой 5, 2021 г.

Годишно съдържание на сп. „Математика и информатика“, 2021 г.

Последни публикации

  • Белите мечки изхранват и други арктически видове
  • Споделянето на знания стимулира изследователската дейност
  • Формули, които дават резултати
  • Създадоха виртуален образ на мозък на мишка
  • Гвардейският отряд е школа по лидерство и добродетели
  • В „Автото“ в Бургас създават бъдещето
  • Откъде е блясъкът на амолитовите скъпоценни камъни?
  • Спорт ли е футболът?
  • Дигитално-медийната грамотност ще бъде застъпена по-широко в учебните програми
  • Асоциацията на частните училища обсъжда ролята на иновациите за качествено образование
  • Мерките дават ефект: сериозен ръст на студентите, които учат за медицински сестри, инженери, физици и химици
  • Клас прослужено време: правила при основен и при втори трудов договор
  • Кътчета от Родопите
  • За една година над 5000 души валидираха професионалните си умения
  • Столичната 49. ДГ „Радост“ откри STEM център за малки изследователи
  • 3D мапинг или как се става визуален артист
  • Детството влиза в нова ера
  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.
  • Децата диктуват дневния ред

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"