Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Интеракционен анализ на чувствителните епизоди в диалози от системи за изучаване на чужд език (френски и английски): особености на комуникацията в полза на учещите чужд език

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-04-2023
в Uncategorized
A A

Магдалена Маркова,
Кристин Димитрова-Трендафилова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/for23.221inte

Резюме. Обект на изследване са диалозите в системи за изучаване на френски и английски език. Проучват се техниките на конструиране на диалогичността в тях и моделите на вербално поведение, които се препоръчват в напрегнати, конфликтни или привидно спокойни ситуации, в които е нарушено „ритуалното равновесие“ между участниците. Този подход дава възможност за запознаване с функционирането на различни комуникативни средства, използвани за преодоляването на затруднения в реална среда. Изследването насочва вниманието към някои културни и интеракционни специфики на вербалното общуване, които очертават общи нагласи и умения на участниците, както и комуникативни намерения и цели в различни ситуации.
Ключови думи: изследване; диалог; системи за изучаване на френски и английски език; подход; затруднения

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПовишаване равнището на математически знания на учениците в първи клас чрез работа със самостоятелно събрани данни Default ThumbnailConvolutional Neural Networks in the Task of Image Classification Default ThumbnailChallenges to Investments in Solar Energy in The EU in Its Quest for Energy Independence Default ThumbnailМанипулативна употреба на метафори в икономически медийни статии

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Стресът като основен фактор при симултанния превод. Анализ и изследване чрез alive biofeedback

Следваща статия

Basic Requirements for Characteristics of the Korean Language e-Textbook

Следваща статия

Basic Requirements for Characteristics of the Korean Language e-Textbook

Неразбираемите скиталчества на душата

Амиан Марцелин и западноарменският консонантизъм

Последни публикации

  • Кая и вълшебните обувки отведоха десетки деца от Пловдив на магично приключение
  • Сдружение на държавните висши училища у нас се учреди в Софийския университет
  • Птиците в природата и в сърцата на хората
  • Ученици създават брошури за възрастните срещу измами с еврото
  • Зам.-министър Лазарова участва в международна научна конференция във Великотърновския университет
  • Зам.-министър Михалевска участва в патронния празник на Минно-геоложкия университет
  • Над 12 000 родители са ангажирани по проект „Успех за теб“
  • 235 000 ученици с подкрепа за началото на учебната година
  • Благодаря ти, че усмихна деня ми!
  • Веселин Стефанов, директор на столичното 51. СУ „Елисавета Багряна“: Искаме да развием дуална форма на обучение в професионалните ни паралелки
  • Правилата за командировки – дневни, пътни и квартирни
  • Министър Вълчев откри Център за високи постижения в Сандански
  • Нов център в Сандански дава възможности за спорт, изкуство и подкрепа за 450 младежи
  • Италианският футболен тим Каляри ще си партнира с две столични училища
  • 61 млн. лв. за зелени и цифрови партньорства между бизнеса и науката
  • Над половин милиард лева инвестиции в над 2200 STEM центъра в страната
  • В асеновградско училище възпитават ценности с „Азбука на добродетелите“
  • Ново помагало по български език като чужд
  • INSAIT и България с огромен успех на топ световен форум за изкуствен интелект в САЩ
  • Снимка на броя: STEM център „Елисавета Вазова“
  • Изтъкнатият италиански българист проф. Бруни с диплома за чуждестранен член на БАН
  • Градът като учебна площадка

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"