Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Интегриране на образователен подход stem в средното училище – предизвикателства, възможности и перспективи

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
06-12-2024
в Uncategorized
A A

Доц. д-р Нели Димитрова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-9.04

Резюме. В статията се представят исторически основания за навлизане на STEM подход в българското средно училище. Обобщени са умения и компетентности на учители и ученици за ефективно прилагане на STEM образователен подход. Проведено и анализирано е анкетно проучване на 36 учители по математика, информационни технологии и природни науки за техни виждания и нагласи по отношение на въвеждане на STEM подход в средното училище. Въз основа на получените резултати са предложени STEM теми за осъществяване на изследователски и изобретателски проекти, изведени са основни все още нерешени проблеми, възможни решения и перспективи за прилагане на този съвременен образователен подход.
Ключови думи: STEM образователен подход, STEM умения и компетентности на ученици и учители, изследователски и изобретателски STEM проекти

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Снимка еu2018bg.bgПоздравление на министъра на образованието и науката по случай Международния ден на учителя Default ThumbnailИнтерпретации на смирението в педагогически контекст Default ThumbnailПослеслов към историята за човека в контекста на развитие на биотехнологиите Default ThumbnailУсловия и специфики в международните конкурси за академична заетост
Етикети: STEM образователен подходSTEM умения и компетентности на ученици и учителиизследователски и изобретателски STEM проекти

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Analysis and Improvement of Video Learning Resources in Small-scale Learning Scenarios

Следваща статия

Проблеми и решения при изграждане на алгоритмично мислене у децата от предучилищна възраст

Следваща статия

Проблеми и решения при изграждане на алгоритмично мислене у децата от предучилищна възраст

Inspiring Change in English Language Teacher Education: Integrating 21st Century Skills and Critical Pedagogy

Using Digital Educational Technologies to Promote Intercultural Interaction of the Future Economists in the Educational Environment

Последни публикации

  • АБУЧ активизира работата за въвеждане на матура по български език в британската образователна система
  • Изследователи от INSAIT организират две събития на водеща конференция за изкуствен интелект
  • Проф. д-р Параскева Манчева: Центърът по източна медицина във Варна вдъхновява нов подход към здравето
  • Препоръката като аргумент за по-висока заплата: мит или реалност
  • За новото название бютибранш
  • Лекари и известни спортисти в нова инициатива срещу дрогата
  • На лов за Горгона
  • 496 кабинета са обновени по национална програма на МОН
  • Зорница Гоган, председател на Асоциацията на българските училища в чужбина: Важното е веднъж децата да влязат в училище, след това ги завладяваме и е лесно да останат
  • Снимка на броя: Студенти на помощ
  • 38 млн.лв. за училища и детски градини
  • Подкрепа за 20 000 талантливи деца
  • Издателство „Аз-буки“ подписа меморандум за сътрудничество със Софийския университет „Св. Климент Охридски“
  • Засилва се контролът при еднодневните ученически екскурзии
  • Издателство „Аз-буки“ предлага платен стаж за студенти
  • УНСС открива институти за изкуствен интелект и за кадри в ядрената енергетика и сигурност
  • Ако имате дърводелски умения, покажете ги!
  • Институтът за литература към БАН с мащабен проект за българската детско-юношеска литература
  • Два златни и два сребърни медала за олимпийския ни отбор по информатика
  • Училището във Вълчи дол навърши 145 години
  • Иво Величков, психотерапевт: Не децата, а родителите имат нужда от психолог
  • Програмирай с въображение

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"