Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Innovative Practices in Teachers’ and Students’ Trainings

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-02-2024
в Uncategorized
A A

Ivelina Velcheva, Deyana Peykova
Paisii Hilendarski University of Plovdiv (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1.08

Abstract. The present work is dedicated to innovative educational practices, that are based on teaching and learning through the methods of science, technology, engineering and mathematics (STEM), combined with the use of various digital tools. These project activities are suitable for implementation in the learning process both in face-to-face and distance learning. They enable the development of communication and collaboration skills, critical thinking and problem solving, creativity and innovation, as well as the creation of digital content. The described practices and digital tools are used in the preparation of teachers in various qualification courses conducted by the Department for Qualification and Professional Development of Pedagogical Specialists at University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”. They are used and implemented also in education of students in lower-secondary schools (5th – 7th grade). The teaching practices are based on the results of a three-year study of already trained Bulgarian teachers, who try them daily in the learning process and notice their positive impact on students. The article describes a realized STEM project, named “European countries”.
Keywords: STEM; digital tools; interdisciplinary; interactivity; innovative practices

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailУроци за университетското образование – какво е полезно да заимства от училищното? Default ThumbnailApplication of zSpace Technology in the Disciplines of the Stem Cycle Default ThumbnailПредизвикателства и предимства при внедряване на STEM/SТЕАМ проекти в училищното образование в България Default ThumbnailStatistical Analysis of Academic Achievement and Intrinsic Motivation in STEM Students Еducated through a Competency-based Approach
Етикети: digital toolsinnovative practicesinteractivityinterdisciplinarySTEM

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

The Paradigm of Education through Leisure Activities in the Boarding School: Teacher’s Viewpoints

Следваща статия

Възможности за прилагане на математическо моделиране и съвместно преподаване в STEM урок по биология и здравно образование (VII клас)

Следваща статия

Възможности за прилагане на математическо моделиране и съвместно преподаване в STEM урок по биология и здравно образование (VII клас)

Деца от 25 училища и детски градини представят ръчно изработени мартеници на базар в МОН

Деца от 25 училища и детски градини представят ръчно изработени мартеници на базар в МОН

Сп. „Педагогика“, книжка 1/2024, година XCVI

Последни публикации

  • Ученици от Компютърната гимназия в Правец участват в международно изложение за дронове
  • Още над 12 млн.лв. за дуално обучение
  • Начало на кампанията „Участвай! Олимпиадата е за всички“
  • Бюджетен или евтин
  • Какво да правите, ако работодателят бави заплатата
  • Гимназията в Белене с концерт за 55 години
  • Урок по свобода в Окръжния съд – Кюстендил
  • Община Русе отново дари „Културен чек“ на зрелостниците от града
  • Зам.-министър Николай Витанов откри новата академична година в Пловдивския университет
  • Да свързваш науката с индустрията
  • Научна конференция за транспорт събра учени от чужбина и страната
  • НВО по математика за шестокласниците
  • Добри новини за ректорите
  • 40% от отличниците избират Софийския университет
  • Предложение: Родителите да не връщат еднократната помощ за ученици при 5 неизвинени отсъствия за месец
  • Четири медала и абсолютно първо място от Балканската олимпиада по информатика
  • Шампионът в астрономията Светослав Арабов: Ръководителите ни подготвиха много добре
  • Родителите на деца до 12 години с възможност да работят дистанционно през лятото
  • Снимката се превръща в изкуство, когато докосне сърцето на зрителя
  • Бургас с нови мерки за таланти
  • Златният медалист Дамян Иванов: Химията ми доставя удоволствие
  • 57 изследователи, свързани с БАН, попадат в световна класация за топ учени

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"