Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Incorporation of Nature’s Design and Development in Higher Science Education Curriculum Design and Research Practice

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
31-10-2022
в Uncategorized
A A

B. Shivamurthy1), B.H.S. Thimmappa2)*
1)Department of Mechanical and Manufacturing Engineering, Manipal Institute of Technology,
Manipal Academy of Higher Education
2)Bhagwan Mahavir College of Basic and Applied Sciences, Bhagwan Mahavir University
*Corresponding author

https://doi.org/10.53656/nat2022-5.04

 

Abstract. The incorporation of nature’s design and development in the higher
science education system and research practice is emphasized to foster improved
awareness of foundational skills in molecular biology among learners. Multiple
perspectives through the prism of global interest in molecular biology will have a
huge ripple effect throughout the world of science while protecting the environment
and preserving the ecosystem. Steps in the right and exciting directions could
enhance the ability to carry out solution-focused and productive research activities
on various topics in this interdisciplinary area and eventually result in new costeffective
technologies, technology commercialization, and practical applications. It
is clear that in the long run, the benefits of research practice will have a significant
positive impact on society.

Keywords: Molecular biology; Nature’s design; Higher education; Research
practice

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЗа необходимостта от психологизация на съвременния образователен процес Default ThumbnailДиагностика на дигитални умения на студенти, в контекста на компютърното моделиране Default ThumbnailУчебни речници за обучението по английски език през Възраждането Default ThumbnailFormation of Professional Skills of Agricultural Engineers during Laboratory Practice when Studying Fundamental Science

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Mathematical Modelling of the Transmission Mechanism of Plamodium Falciparum

Следваща статия

Постановка за измерване скоростта на звука във въздух

Следваща статия

Постановка за измерване скоростта на звука във въздух

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI

ПРИВЕТСТВИЕ  на министъра на образованието и науката Сашо Пенов по случай Международния ден на учителя

Приветствие на министър Сашо Пенов по случай Деня на народните будители

Последни публикации

  • Спорт ли е футболът?
  • Дигитално-медийната грамотност ще бъде застъпена по-широко в учебните програми
  • Асоциацията на частните училища обсъжда ролята на иновациите за качествено образование
  • Мерките дават ефект: сериозен ръст на студентите, които учат за медицински сестри, инженери, физици и химици
  • Клас прослужено време: правила при основен и при втори трудов договор
  • Кътчета от Родопите
  • За една година над 5000 души валидираха професионалните си умения
  • Столичната 49. ДГ „Радост“ откри STEM център за малки изследователи
  • 3D мапинг или как се става визуален артист
  • Детството влиза в нова ера
  • Социалните мрежи водят до психични проблеми сред децата
  • „Тех Арена“ с 600 места отвори врати в Техническия университет в София
  • Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ с ново онлайн пространство
  • Скърбящият воин пази паметта на героите от 1885 г.
  • Децата диктуват дневния ред
  • Млади таланти творят наука
  • Снимка на броя: Пространство за експерименти
  • Наградиха победителите в Националния конкурс „Изучаваме света с ГИС“
  • Гергана Стоянова, първи гост на Студио „Аз-буки“: „Да“ на изкуствения интелект в училище, но първо да научим децата да учат (ВИДЕО)
  • Училищната общност на 131. СУ отбеляза неговата 40-годишнина с концерт в НДК
  • Промяна в обществените нагласи у нас към приоритетите в средното образование
  • Парламентарната комисия по образованието и науката подкрепи проектобюджета, който предвижда 5,813 млрд. евро за сектора

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"