Пенка Кънева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“
https://doi.org/10.53656/for2025-05-05
Резюме. В статията се представят резултати от педагогически експеримент, насочен към повишаването на компетентността по писмено общуване на английски език като чужд в 4. клас, проведен със 137 ученици от четири населени места в България[i]. Описват се накратко организацията и методиката на експерименталната дейност; съобщават се критериите, показателите и индикаторите, включени в диагностичния инструментариум. Посочват се статистически аргументи за валидността им и за ефектите от проведеното експериментално обучение. Въз основа на получените изследователски данни се открояват постиженията и предизвикателствата пред развитието на компетентността по писмено общуване на английски език като чужд.
Ключови думи: диагностика, компетентност, лингводидактология, писмено общуване, 4. клас
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
