Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Determining the Degree of Digitalization of a Higher Education Institution

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
11-08-2023
в Uncategorized
A A

Hristo Beloev,
Angel Smrikarov,
Valentina Voinohovska,
Galina Ivanova
“Angel Kanchev” University of Ruse

https://doi.org/10.53656/str2023-4s-1-det

Abstract. The digitalization of education institutions has become increasingly important in the modern era, where technology plays a vital role in teaching, learning, and administrative processes. This article aims to explore and present a framework for determining the degree of digitalization within (higher) education institutions, considering both quality and quantity factors. By analysing various factors such as infrastructure, curriculum integration, digital tools and resources, student engagement, administrative systems, as well as the scale and depth of digital implementation, this study provides a comprehensive approach to assess the level of digital transformation. Additionally, the article discusses the potential benefits and challenges associated with digitalization, emphasizing the need for strategic planning and implementation to ensure effective integration of technology in educational settings. The findings of this research contribute to a deeper understanding of the digitalization process in (higher) education institutions, considering both the quality and quantity aspects, and provide valuable insights for educators, administrators, and policymakers seeking to enhance and optimize digital learning environments.
Keywords: higher education; evaluation; digitalization; framework; quality and quantity aspects; digitalization process

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailОбразование в устойчиво развитие и взаимодействие „дете – среда“ Default Thumbnail51-ва национална конференция по въпросите на обучението по физика на тема: Образованието и научните изследвания по физика – фактор за устойчиво развитие 10 – 13 април 2023 г., София Default ThumbnailMeteorological Determinants of Covid-19 Disease: A Literature Review Default ThumbnailПредизвикателства при обхождането на интернет с цел извличане на данни

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „История“, книжка 4/2023, година XXXI

Следваща статия

A Study on the Possibilities to Integrate the Modern 3D Technologies in the Scientific Activities of the Higher Education Institutions

Следваща статия

A Study on the Possibilities to Integrate the Modern 3D Technologies in the Scientific Activities of the Higher Education Institutions

Оценяване и акредитация на българското висше образование: проблеми и решения в период на дигитална трансформация

Когато стотните имат значение: скалиране и калибриране на индикатори в критериалната система на националната агенция за оценяване и акредитация

Последни публикации

  • България с трима медалисти от Space Camp
  • Европейската седмица на спорта #BeActive провокира към активност за десета година
  • Олег Попов, член на журито на Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“ : Нищо не е толкова лесно, колкото изглежда през обектива
  • Отличиха медалистите от международните олимпиади по природни науки за 2025 г.
  • Как да поискам извлечение от ведомост за заплата?
  • Модерно е да се рефлектира вместо да се размишлява
  • Русенският университет изпрати випуск 2025
  • Снимка на броя: На добър час, ученици!
  • По-доброто професионално образование и обучение ще направи Европа по-силна
  • Децата ще могат да подават сигнали за насилие около тях през мобилно приложение
  • Стъпки за развитие на качеството на висшето образование
  • Преводачът Иглика Василева: Преводът винаги е съавторство
  • „Аз-буки“ подари издания на помагалото по български език „Приятели“ на ученици в Албания
  • 35 млн. лв. за борбата с агресията в училище
  • В Министерския съвет
  • „Силен старт“ за още 58 детски градини
  • Задържаха ученик за стрелба с газов пистолет в Спортното училище в Хасково
  • Близо 700 проекта за училищни STEM центрове се финализират
  • УНСС откри 105-ата академична година
  • „Литературата не е музей“ преобразява уроците по литература
  • 21 университета и едно лечебно заведение с договори за антиплагиатски софтуер
  • Над 716 000 ученици влизат в класните стаи

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"