Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Defining the Components of Student Training for Participation in International Programs

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-10-2021
в Uncategorized
A A

Iryna Liashenko
Sumy State University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/str2021-3-6-defi

Abstract. The integration of Ukraine into the European and transatlantic community is increasingly becoming more dynamic and vital. Ukrainian scholars, students, and professionals establish new diversified educational, business, cultural, scientific contacts in all spheres of life with European countries and throughout the world, which requires a number of special communication and activities skills. This paper investigates the student training process components, such as language learning, social and cultural skills development, psychological training, and patriotic attitude towards Ukraine abroad for developing a specific course for students. The students of Sumy National Agrarian University were surveyed about the ideal state of completing the international programs, both those who participated in the international programs and those who did not, but could assume the challenges they would encounter. The main problems which related to the participation in the international programs were found to be associated with language proficiency and social and cultural skills (about 45%), psychological and cultural adaptation to the foreign environment (about 25%), as well as the attitude towards Ukraine and the ability to represent oneself abroad adequately (about 30%). Many factors could influence the successful participation in international programs. However, we found clear indications that besides the language acquiring the course on preparing for the international programs should also include the social and cultural, psychological, and patriotic components.
Keywords: international programs; specific training; students; course components

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailStudy of Compositions for Selective Water Isolation in Gas Wells Default ThumbnailSecond Language Acquisition and Some of its Aspects Default ThumbnailUsing AI to Improve Answer Evaluation in Automated Exams Default ThumbnailTranscendental Constitution of World and Ego Observations on Heidegger’s Perception of Kant

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Аспекти на медийното образование в България

Следваща статия

Качество на училищното образование – измерване и значимост

Следваща статия

Качество на училищното образование – измерване и значимост

Онлайн обучението във висшето образование: алтернатива по време на covid-19. Силни и слаби страни

Индивидуални компетенции на преподавателите в процеса на дигитализация във висшето образование

Последни публикации

  • Ученичка от Математическата в Пловдив в топ 5 на най-престижната международна изследователска програма
  • Всяко дете е личност, която заслужава уважение и подкрепа
  • Един учебен час… по дантела
  • Учени отгледаха модел на човешки мозък
  • Социални техники и изкуства на личността
  • Децата на Родопите – пазители на традициите
  • Българските ученици с 3 медала от Международната олимпиада по изкуствен интелект
  • Училище на радостта
  • България с четири отличия на Международната олимпиада по икономика
  • „Еколято 2025“ – уча и се забавлявам
  • АБУЧ активизира работата за въвеждане на матура по български език в британската образователна система
  • Изследователи от INSAIT организират две събития на водеща конференция за изкуствен интелект
  • Проф. д-р Параскева Манчева: Центърът по източна медицина във Варна вдъхновява нов подход към здравето
  • Препоръката като аргумент за по-висока заплата: мит или реалност
  • За новото название бютибранш
  • Лекари и известни спортисти в нова инициатива срещу дрогата
  • На лов за Горгона
  • 496 кабинета са обновени по национална програма на МОН
  • Зорница Гоган, председател на Асоциацията на българските училища в чужбина: Важното е веднъж децата да влязат в училище, след това ги завладяваме и е лесно да останат
  • Снимка на броя: Студенти на помощ
  • 38 млн.лв. за училища и детски градини
  • Подкрепа за 20 000 талантливи деца

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"