Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Бинарният урок като средство за надграждане на задължителния образователен минимум по математика във втори клас

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
30-06-2022
в Uncategorized
A A

Веселина Георгиева, Таня Иванова
ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/voc22-363mini

Резюме. Бинарният (наричан още интегриран или синтезиран) урок се разглежда като нетрадиционна форма на организация на обучението. Този тип уроци се прилагат както в професионалното образование, така и в общообразователното училище. В бинарния урок теоретичните знания и практическите умения се формират неразривно. Те могат да обединяват двама учители от различни предмети и области. Бинарните уроци имат по-специфична технология на подготовка и провеждане в сравнение с традиционните уроци. Структурата им е много динамична и гъвкава в зависимост от вида на урока (урок лекция, урок семинар, урок разговор, урок дискусия, урок конференция, обобщаващ урок и т.н.). Такива уроци обикновено е трудно да се вместят в един учебен час. Добре е такива уроци да са по двойки, защото благоприятстват развитието на диалогичното общуване и взаимодействие на учителите помежду им, както и между всеки от тях и учениците. Наличието на два източника на информация стимулира учениците да се включват активно в учебната среда, да сравняват различни гледни точки, да изразяват мнението и отношението си. По време на такъв урок те имат възможност не само да овладеят много по-голям обем информация от традиционния, но и да развият и усъвършенстват комуникативните си умения, да проявят инициативност и креативност.
Ключови думи: бинарен урок; интегриран подход; развиване на умения

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailExistential Functions Of Mentalization In Asian Civilizations Default ThumbnailShipyard Crane Modeling Methods Default ThumbnailЗа асистиращите и информационните технологии в образованието Default ThumbnailЕлектронно дистанционно обучение на студенти по специална педагогика по дисциплини с практическа насоченост (брайл и ориентиране и мобилност)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Прилагане на PERMA модел в иновативен STEM предмет „Космически изследвания“

Следваща статия

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Следваща статия

Интегративни връзки в обучението по околен свят, математика и информационни технологии в I клас

Панаир на науката

„Майнкрафт“ като образователен инструмент за реализиране на интегрирания подход

Последни публикации

  • МОН публикува верните отговори от Националното външно оценяване по български език и литература за IV клас
  • Над 46 000 студенти ще получат подкрепа за професионалната си реализация
  • Софийският университет излъчи „Студент на годината“
  • Служебен ректор в Тракийския
  • Над 400 училищни STEM центъра вече са открити
  • Над 59 000 четвъртокласници на национално външно оценяване по български език и литература и по математика
  • На околосветско пътешествие в Перник
  • Излезе първо класиране за прием в I клас в София
  • Кариерен форум за студенти в София
  • Професии с традиции
  • Кой познава най-добре правилата на пътя
  • Критичен поглед към съвремието
  • Храни и пития – от Ориента до столовата
  • Зам.-министър Лазарова се срещна с учителите от ПГ „Цар Иван Асен II“ в Хасково
  • И аз уча там! И аз боядисвам там!
  • „Златна ябълка“ за героите на децата
  • Вълшебни години
  • Всички живи организми излъчват сияние
  • Цената да бъдем красиви
  • Всяка извървяна стъпка дава резултат
  • България в образи и думи
  • Нередовният сън вреди на сърцето

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"