Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Ангажираност към учене чрез използване на смарт технологиите в образованието

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
31-10-2024
в Uncategorized
A A

Кирилка Тагарева,
Дора Левтерова-Гаджалова,
Ваня Сивакова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-8.03

Резюме. Статията представя резултати от изследване ангажираността на студенти към ученето чрез използване на смарт технологии в образованието. Целта на изследването е да се изучат четири компонента на ангажираността: когнитивен, поведенчески, емоционален и социален. Администриран е въпросник, конструиран за целите на изследването, който обхваща четирите компонента на ангажираността. Резултатите показват корелационни връзки между компонентите на ангажираността и между отделни техни аспекти, както и положително свързване на всички компоненти на ангажираността с общата скала ангажираност към ученето чрез употреба на смарт технологии. Значимостта на констатациите, както и ограниченията на изследването са обсъдени в дискусия. В заключение, ангажираността към ученето чрез употреба на смарт технологии може да се наблюдава в когнитивен, поведенчески, емоционален и социален план, като тези аспекти на конструкта са положително свързани помежду си.
Ключови думи: ангажираност, учене, смарт технологии, образование

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailEфективност на академичната подготовка на студентите от педагогическите специалности Default ThumbnailОбразователни (транс)формации след COVID-19 – промени и възможности Default ThumbnailКритическата рефлексия спрямо ИКТ в началната квалификация на учителите в епохата на ускорено развитие на дигиталните технологии Default ThumbnailКомпоненти на учебната среда и тяхното влияние върху процеса учене на учениците
Етикети: ангажираностобразованиесмарт технологииучене

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Стратегически и комуникационни аспекти на използването на изкуствения интелект в образованието

Следваща статия

Effectiveness of an Experimental Program for Educating Students to Efficiently Implement Art-Viewing Activities in Early Art Education

Следваща статия

Effectiveness of an Experimental Program for Educating Students to Efficiently Implement Art-Viewing Activities in Early Art Education

Проф. Георги Вълчев, ректор на СУ „Св. Климент Охридски“: Денят на будителите е време за размисъл

Проф. Георги Вълчев, ректор на СУ „Св. Климент Охридски“: Денят на будителите е време за размисъл

Digital Storytelling as a Method of Achieving Visual Literacy

Последни публикации

  • 50 години с пулса на времето
  • Медалистът Борис Донков и неговият треньор Василка Йорданова: Успешният тандем учител-ученик се гради върху взаимно уважение и доверие
  • Споделена обич между деца, родители и учители
  • Учениците от столичното 107. ОУ „Хан Крум“ с коледен базар в подкрепа на болно дете
  • „Елхи на надеждата“ оживяват в Кюстендил
  • Ученици от Кюстендил раздават пакети от първа необходимост на възрастни хора
  • БУ „Дора Габе“ в Мюнхен с благотворителна инициатива „Лична коледна кутия“
  • В Министерския съвет: 84,614 млн. евро за подготовка на образователната система за извънредни ситуации и кризи
  • Над 150 творби участваха в конкурса за детско творчество на ОДК – Кюстендил
  • Месец на светлина и общност в БУ „Св. св. Кирил и Методий във Виена
  • Вкусът на Коледа
  • Български коледни традиции оживяват в Испания
  • Езиковата гимназия в Кюстендил строи бъдеще в образованието
  • Ученичка от Българското училище в Прага е победителят в конкурса на АБУЧ „Моята българска коледна картичка“
  • INSAIT изпревари университети в Оксфорд, Лондон и Берлин
  • Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение
  • Кюстендилско момче прелетя до световния елит на батута
  • Време за споделеност и българска реч
  • Обезщетение при постъпване на работа с по-ниско заплащане
  • Коледно пътешествие във времето с коледари и подаръци с дрон
  • „Кон до коня, юнак до юнака“
  • Добротата и приятелството – най-хубавият подарък

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"