Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Анализ применения принципов теорий мотивации в геймификации обучения

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
06-05-2023
в Uncategorized
A A

Абрамова Оксана Федоровна
Волжский политехнический институт
Волгоградский государственный технический университет (Россия)

https://doi.org/10.53656/voc23-221prim

Аннотация. В последнее время в сфере образования довольно остро стоит серьезная проблема, связанная с мотивацией к обучению у школьников и студентов. Об этом свидетельствует статистика опросов учителей и родителей, которые схожи в том, что появилась тенденция к снижению мотивации по получению новых знаний у детей и подростков, что, в итоге, приводит к снижению общего уровня образования и подготовки специалистов в разных сферах В данной статье проводится анализ теорий мотивации, исследуются понятие геймификации и принципы ее использования в процессе обучения, а так же анализируется связь мотивации к обучению с геймификацией процесса. Авторы предприняли попытку выделить основные идеи исследуемых теорий мотивации и предложили варианты использования их при разработке программных продуктов для школ и высших учебных заведений.
Ключевые слова: геймификация; теории мотивации; образование; система электронного обучения; игровые технологии

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailConcept Of Present Practice In Choosing Of Optimal Number Of Tugs Default ThumbnailExistential Functions Of Mentalization In Asian Civilizations Default ThumbnailShipyard Crane Modeling Methods Default ThumbnailНов класически труд по българска диалектология

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Реализиране на дуалната форма на обучение в България – проблеми и предизвикателства

Следваща статия

Способността за учене – основна предпоставка за компетентност и реализация

Следваща статия

Способността за учене – основна предпоставка за компетентност и реализация

Анализ на концепцията за мултидомейнови операции и интегриране на нововъзникващата идея за „боен облак“

Същност и класификация на безпилотни надводни апарати

Последни публикации

  • Софийският университет и Столичната община подписаха споразумение в сферата на образованието
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център в столичното 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“
  • За термина амаксофобия
  • Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им
  • Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“
  • Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите
  • Ученици от ПГ „Велизар Пеев“ блестят с майсторство на международно изложение
  • Законова защита при забавени или неплатени заплати
  • Европейската комисия обяви покана за проекти по „Еразъм+“ за 2026 г.
  • „Аз-буки“ се среща с младите таланти на България
  • Че какво без песен е светът
  • „Машина на времето“ връща кюстендилските ученици към изворите на знанието
  • Д-р Елеонора Лилова, началник на Регионалното управление на образованието – София-град: Мисията ни е да превърнем учителската професия в избор на сърцето и разума
  • Педагози от Софийска област обменят опит
  • Русенският университет отбелязва 80-годишнина
  • 60 години ДГ„Алиса“ създава чудеса за децата
  • Удължават срока за Националната научна програма „Повишаване на изследователския капацитет в областта на математическите науки“
  • МОН инициира дискусия за ограничаване на социалните мрежи за деца
  • МОН и УНИЦЕФ заедно за по-безопасна онлайн среда за учениците
  • „Вълшебните обувки на Кая“ ще стъпят и във Варна
  • Съвременните тенденции във физическото възпитание и спорта обсъдиха експерти на научна конференция в Софийския университет

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"