Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Adoption of LMS Moodle Tools in Student Learning – in Line with Teaching Practices

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
20-10-2022
в Uncategorized
A A

Dr. Silviya Blagoeva-Karamfilova, Assoc. Prof.,
Dr. Silvia Parusheva, Assoc. Prof.
University of Economics – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2022-8.04

Abstract. The education of students in an online-based environment in the conditions of a pandemic leads to an intensification of the use of Learning Management Systems (LMS) by higher education institutions (HEIs). In the study, a survey of the higher schools in Bulgaria, educating students mainly in the field of social, economic, and legal sciences, was made. Based on a survey of a sample of 14 universities that educate more than 1000 students in the specified field, it was found that over 92% of them use the Moodle e-platform. The results of a survey of the opinion of distance learning lecturers at University of Economics – Varna
(UE – Varna) for the last three academic years allows for a detailed analysis of the use of Moodle tools and the identification of certain trends caused by the COVID-19 pandemic: coincidence in the five most used by teachers instruments for the three years of the period; some tools have been removed due to low usage, while others have seen an increase in usability (uploading multimedia presentations,
URL module and electronic tests), some gamification-related tools have been added that are considered to have good potential for increasing students’ motivation and engagement in learning.
Keywords: LMS; Moodle tools; gamification; interactive content; COVID-19 pandemic

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailThe Technology оf Development оf Communicative Culture оf Elementary School Teachers Default ThumbnailСтил на взаимоотношение между ученици и учители в училищна среда Default ThumbnailУченето чрез дизайн като прагматичен подход за подобряване на професионалното педагогическо образование Default ThumbnailВлияние на COVID-19 върху структурата на сутрешните телевизионни блокове в България в периода 2020 – 2023 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Дигитална изпитна практика: потенциал, проблеми, перспективи

Следваща статия

Подготовка на преподаватели по здравни грижи от Медицинския университет – Пловдив, за работа в Moodle

Следваща статия

Подготовка на преподаватели по здравни грижи от Медицинския университет – Пловдив, за работа в Moodle

Integrating Intercultural Education in the Primary School Curriculum

Identifying students' level of psychological well-being amidst the COVID-19 Pandemic

Последни публикации

  • Ученици представят бъдещите си професии пред кандидат-гимназисти
  • Огнеборците на ПМГ – Кюстендил, са републикански шампиони
  • Иновативен STEM център за деца със специални образователни потребности отвори врати в София
  • Прием в „Медицинска техника“ в Русе наесен
  • Плащане на болнични след работа в друга държава
  • За обидните думи
  • Издателство „Аз-буки“ търси студенти за практика
  • Нова структура на училищното образование най-рано след две години
  • 13 отбора от столични училища се включиха в интердисциплинарен турнир „Деца на науката“
  • INSAIT и ETH Цюрих представят най-мащабното проучване на математически доказателства, генерирани от изкуствен интелект
  • Връчиха отличията на лауреатите от XVIII национален конкурс „Морско конче“
  • Над 120 ученици от Видин се запознават със съдебната система
  • Снимка на броя: Огнено шоу
  • Издателство „Аз-буки“ с ново дигитално присъствие
  • Излъчиха царици на буквите
  • Атестирането на учителите се отлага за учебната 2026/2027 г.
  • Държавата подкрепя 2500 деца с таланти
  • Отличия за млади благотворители
  • Международният младежки медиен фестивал „Арлекин 2025“ събра над 150 ученици
  • Емоции от първата ученическа екскурзия
  • Открий своята професия, избери своето бъдеще
  • Фестивалът „Ало, Космос! Говори България!“ се завръща с пето издание

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"