Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Addressing Maritime Industry Feedback For Continuous Improvement: A Process Model

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
02-08-2021
в Uncategorized
A A

Emeliza T. Estimo, Geneveve M. Aguilar
John B. Lacson Colleges Foundation (Philippines)

https://doi.org/10.53656/ped21-6s.03add

Abstract. Stakeholders’ satisfaction is essential for sustainability. It provides opportunities for learning the strengths and weaknesses of an institution or organization to design and improve the quality of its services to promote goodwill and effective partnerships with the industry and the community. This descriptive study discusses and illustrates how a leading maritime university implements a process model for addressing industry feedback in the Philippines based on a trend of data gathered for nine consecutive years (2011 – 2019). This paper also mentions the actions taken by the University to address the issues and concerns raised by the industry stakeholders represented by shipping company Presidents, Crewing Managers, and Training Officers, particularly on the quality of graduates that it produces vis-à-vis the expectations of the industry. This study used the mixed methods of gathering data. The results revealed a trend in the level of satisfaction of the industry stakeholders, which point to a consistently high level of satisfaction with minimal declines at certain points from the quality of students that the school is producing to the quality of services provided over the years. Certain factors have been discussed as possibly influential in the decline of the stakeholders’ level of satisfaction. After implementing the work processes to address industry feedback, it was found to be working well and is now being considered by the administration as one of its best practices. To date, the University is continuously maximizing all strategies possible to sustain its performance in meeting the industry’s expectations.
Keywords: Maritime university; stakeholders’ satisfaction; industry feedback; process model; industry expectations

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКъм политическата икономия на априлското въстание 1876 г. Default ThumbnailУчителят по история – между педагога и историка Default ThumbnailФункции на учителя по български език и литература при работа в мултикултурна среда Default ThumbnailАпостериорен анализ на критериален тест за активизиране и диагностика на рефлексия в обучението по биология и здравно образование – VIII клас (раздел „Обмяна на веществата“)

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Evaluation Of Cruiser Traffic Variables In Seaports Of The Republic Of Croatia

Следваща статия

Comparative Analysis Of The Contracts For Maritime Transport Services. Chain Of Charter Parties

Следваща статия

Comparative Analysis Of The Contracts For Maritime Transport Services. Chain Of Charter Parties

Influence Of Optimism Upon The Accumulation Of Stress, Mental State And Perceived Risks For The Future Of Students, In The Conditions Of Covid–19 Pandemic

The Lightship Mass Calculation Model Of A Merchant Ship By Empirical Methods

Последни публикации

  • Министър Красимир Вълчев в първия учебен ден: Учителите имат нужда от подкрепата ни
  • Ресурсен учител учи децата как да общуват с „различните“ от тях
  • Приветствие на министъра на образованието и науката Красимир Вълчев за първия учебен ден
  • Най-новото училище в Германия е „Алеко“
  • Министър Красимир Вълчев открива учебната година в две училища
  • Литературен клуб „БългарЧЕТА“ към БУ „Звънче“ на Острова учи на любов към книгите
  • Децата от НУ в Стрелча учат миналото на региона в неформална среда
  • Връчиха рекордните 145 Национални дипломи
  • МОН публикува моделите на НВО за 2025/2026 г.
  • Министър Красимир Вълчев: Подкрепяме създаването на национално представителство на ученическите съвети
  • Общ изпит по математика и/или физика за бъдещите инженери
  • 60 000 първокласници получават светлоотразителни гривни за 15 септември
  • Можем ли с големите данни да прогнозираме успеха на ученици
  • Премиер и министър откриха обновена детска градина и училище в община Симитли
  • Валентина Камалиева, началник на РУО – Бургас: Усилията ми ще са насочени към насърчаване културата на учене и взаимодействието с родителите
  • Докторантка на INSAIT е сред примерите за успешни млади европейски изследователи на ЕК
  • Информационни табла в училищата по повод въвеждането на еврото
  • Снимка на броя: Пожарна безопасност
  • Индустрията на научните измами се разраства: Необходими се спешни мерки, тъй като възходът на генеративния изкуствен интелект допълнително улеснява създаването на фалшива наука
  • Право на платен отпуск при смърт на близък: какво предвижда законът
  • Ръководителите на училищата в София обсъдиха приоритетите за новата учебна година
  • За един малко познат медицински термин

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"