Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
08-08-2019
в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019
A A

ОБРАЗОВАНИЕ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches /
Shyryn Kurmanbayeva, Christo Kaftandjiev – 351 стр.

 

Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес /
Гергана Димитрова – 369 стр.

 

ДИСКУСИОННО

За логиката на точкуването на научната продукция според Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав в Република България /
Маргарита Ламбова, Славея Желязкова – 381 стр.

 

НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

Анкетно проучване на очакванията за „подкрепяща среда“ сред практику­ващите педагози до 35-годишна възраст /
Росица Пенкова, Мирена Легурска – 398 стр.

 

Към въпроса за физическото възпитание и спорта във висшите учили­ща в България /
Анжелина Янева, Стефан Милетиев – 428 стр.

 

РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Висшето морско образование в конкурентна среда /
Благовест Белев – 444 стр.

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКомпетентностен модел за повишаване качеството на висшето образование Default ThumbnailСтратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 3, 2019 Default ThumbnailMarketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches Default ThumbnailСоциален диалог и образование – традиции и съвременни потребности на пазара на труда

Последвайте ни в социалните мрежи

Споделяне2Tweet
Предишна статия

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches

Следваща статия

12 години Aсоциация на българските училища в чужбина

Следваща статия

12 години Aсоциация на българските училища в чужбина

Едно изследване за мистичния символизъм у нас през първата половина на ХХ век

През универсалния език на математиката към уникалния свят на родното (Интерактивен урок с междупредметна връзка Български език и математика, V клас)

Последни публикации

  • Че какво без песен е светът
  • „Машина на времето“ връща кюстендилските ученици към изворите на знанието
  • Д-р Елеонора Лилова, началник на Регионалното управление на образованието – София-град: Мисията ни е да превърнем учителската професия в избор на сърцето и разума
  • Педагози от Софийска област обменят опит
  • Русенският университет отбелязва 80-годишнина
  • 60 години ДГ„Алиса“ създава чудеса за децата
  • Удължават срока за Националната научна програма „Повишаване на изследователския капацитет в областта на математическите науки“
  • МОН инициира дискусия за ограничаване на социалните мрежи за деца
  • МОН и УНИЦЕФ заедно за по-безопасна онлайн среда за учениците
  • „Вълшебните обувки на Кая“ ще стъпят и във Варна
  • Съвременните тенденции във физическото възпитание и спорта обсъдиха експерти на научна конференция в Софийския университет
  • Зам.-министър Емилия Лазарова награди млади посланици на здравето
  • „Аз-буки“ среща малките читатели в Разград с „Вълшебните обувки на Кая“
  • Министър Красимир Вълчев откри нова образователна инфраструктура в област Благоевград
  • Рекорден брой участници в Есенното национално състезание по физика (ОБНОВЕНА)
  • Бъдещи филолози от Софийския университет с учебни занятия в „Пирогов“
  • Над 6000 родители и близо 102 хиляди деца са обхванати в обученията на местните комисии за борба с противообществените прояви
  • МОН връчи първите награди за принос към отворената наука „ОРБИТ 2025“
  • 29 български ученици и студенти получиха стипендии от Китай
  • Удължава се крайният срок за участие в Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • INSAIT и Сметната палата представиха платформа за одит на обществени поръчки с изкуствен интелект
  • Училище за живота

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"