Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2022, година XXIV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
19-08-2022
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2022 г.
A A

МЕТОДИКА И ОПИТ

Reconstructing the Mathematics Curriculum for Post-16 Students: A Comparison of the Approaches in England and Bulgaria

Phil Budgell
Education Leadership Consultancy (UK)

https://doi.org/10.53656/voc22-401reco

Abstract. A major reform of the Mathematics curriculum was published in England in 2016, implemented in 2017 and examined in 2019. In Bulgaria, the analogous reform was published in 2018, will be implemented in 2020 and examined in 2022…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Методически насоки при разработване на проектно задание по теоретични технически предмети

Мая Ангелова
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-402meto

Резюме. Високотехнологичният свят на XXI век поставя нови изисквания пред образователните системи…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ

Професионална квалификация по религия за учители нетеолози: добра практика на УниБИТ

Жоржета Назърска
УниБИТ – София

https://doi.org/10.53656/voc22-402prof

Резюме. В статията се описва като „добра практика“ опитът на УниБИТ в провеждането на два курса за придобиване на допълнителна професионална квалификация „Учител по религия – ислям и неконфесионално обучение“ през уч. 2018/2019 и 2020/2021 г…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА

Корпоративната социална отговорност и репутацията на организацията

Николай Кънчев
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/voc22-405corp

Резюме. Статията разглежда ролята на дейностите на една организация в областта на корпоративната социална отговорност като инструмент за създаване и поддържане на положителен имидж, доверие и чувство за лоялност у клиентите….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Движение и здраве – скачам, тичам и се забавлявам, но на пътя аз внимавам

Гьокджан Костадинова
Детска градина № 66 „Елица“ – София

https://doi.org/10.53656/voc22-431dvij

Резюме. Проектът е насочен към приемственост между институцията детска градина и семейството, като социална клетка на обществото…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


УЧИЛИЩЕ ЗА УЧИТЕЛИ
Днес представяме: СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

SТЕМ образователни практики за българския учител

Мариета Христова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-451prak

Резюме. През 2021 г. чрез НП „Изграждане на училищна STEM среда“ Министерството на образованието и науката финансира изграждане на училищни центрове с фокус върху STEM…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

STEM в класната стая

Ива Григорова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-452stem

Резюме. STEM е акроним в образованието, който означава наука, технология, инженерство и математика, но STEM обучението се простира отвъд тези технически области и е неразделна част от ежедневието ни…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Ученическото самоуправление през погледа на един психолог

Борислава Петрова
СУ „Васил Левски“ – Елин Пелин

https://doi.org/10.53656/voc22-453ucen

Резюме. В началото на 90-те години на ХХ век в училищната система на България се прилага стратегия на ученическо самоуправление чрез Ученическия съвет…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2022, година XXIV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 2/2022, година XXIV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 3/2022, година XXIV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 6/2022, година XXIV

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Ученическото самоуправление през погледа на един психолог

Следваща статия

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Следваща статия

Предикатите за състояние от гледна точка на фазисната деривация: българско-руски паралели

Тональные контуры русских да-нет-вопросов в условиях болгарской интерференции

Werbung Im Wirtschaftsdeutsch-Unterricht

Последни публикации

  • По-добре програмист, отколкото танцьор
  • Училищата в Златоград и Неделино вече имат нови STEM центрове
  • Шест ученически проекта бяха отличени на Националното състезание по природни науки и екология
  • Експерти от България и Румъния обсъждат социалните измерения на висшето образование
  • Пътни полицаи разговарят с ученици за рисковете на пътя в Пловдив
  • 115 учители споделят добри практики от обучения по религия
  • Националният музей на образованието с обучения за иновативни и алтернативни подходи в образованието
  • 78. СУ „Христо Смирненски“ издаде книга с приказки на деца със специални потребности
  • 76 майсторски класове надграждат квалификацията на учителите
  • Третият салон на съвременната българска литература за деца и юноши събра в Италия над 40 участници
  • Диабетът не се развива от днес за утре
  • Разкриват „Оперни тайни“ на децата във Варна
  • „Монтесори“ педагогиката създава морален компас у детето
  • Учим от природата за природата
  • Връчиха наградите в конкурса „Родолюбие“
  • Таня Михайлова проведе среща за повече информираност за диабета в училищата
  • Откриха в пещера претендент за най-голяма паяжина
  • Софийският университет и Столичната община подписаха споразумение в сферата на образованието
  • Зам.-министър Емилия Лазарова откри STEM център в столичното 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“
  • За термина амаксофобия
  • Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"