Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Интерактивните методи в преподаването на предмети от философския цикъл

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
31-10-2019
в Uncategorized
A A

Мая Рогашка, Златомира Михайлова
ПГГСД „Николай Хайтов“ – Варна

 

Резюме. Настоящият доклад има за цел да представи рзличните методи, които се използват в преподаването на предмети от философския цикъл. Философските дисциплини разглеждат теми от гражданското образование, комуникация, типове темперамент, приятелство, превенция на употребата на ПАВ и алкохол, превенция на полово предавани инфекции и СПИН, семейство, психологични и философски школи, закон, държава, правосъдие. Разглеждането на подобни теми позволява използването на различни методи в работата извън традиционното преподаване от лекционен тип. В доклада са разгледани най-често използваните методи в преподаването по горепосочените теми в часовете по философските дисциплини.
Ключови думи: философия; философски теми; SWOT анализ; мозъчна атака; методи на преподаване; ролеви игри; минилекция

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailТональные контуры русских да-нет-вопросов в условиях болгарской интерференции Default ThumbnailЕкофеминизмът – историческо развитие и перспективи Default ThumbnailРодноезиковото и чуждоезиковото обучение – единна образователна система Default ThumbnailБългаристиката в полето на съвременната хуманитаристика

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Тайнството на маските – урок върху комедията на Молиер „Тартюф“

Следваща статия

Дуалното обучение – мираж или реалност, реалност и перспектива

Следваща статия

Дуалното обучение – мираж или реалност, реалност и перспектива

ЦЕРН – една сбъдната мечта

Влияние на академичния стрес върху устойчивостта и академичната ангажираност в процеса на учебно-професионалната подготовка при студенти първокурсници

Последни публикации

  • Че какво без песен е светът
  • „Машина на времето“ връща кюстендилските ученици към изворите на знанието
  • Д-р Елеонора Лилова, началник на Регионалното управление на образованието – София-град: Мисията ни е да превърнем учителската професия в избор на сърцето и разума
  • Педагози от Софийска област обменят опит
  • Русенският университет отбелязва 80-годишнина
  • 60 години ДГ„Алиса“ създава чудеса за децата
  • Удължават срока за Националната научна програма „Повишаване на изследователския капацитет в областта на математическите науки“
  • МОН инициира дискусия за ограничаване на социалните мрежи за деца
  • МОН и УНИЦЕФ заедно за по-безопасна онлайн среда за учениците
  • „Вълшебните обувки на Кая“ ще стъпят и във Варна
  • Съвременните тенденции във физическото възпитание и спорта обсъдиха експерти на научна конференция в Софийския университет
  • Зам.-министър Емилия Лазарова награди млади посланици на здравето
  • „Аз-буки“ среща малките читатели в Разград с „Вълшебните обувки на Кая“
  • Министър Красимир Вълчев откри нова образователна инфраструктура в област Благоевград
  • Рекорден брой участници в Есенното национално състезание по физика (ОБНОВЕНА)
  • Бъдещи филолози от Софийския университет с учебни занятия в „Пирогов“
  • Над 6000 родители и близо 102 хиляди деца са обхванати в обученията на местните комисии за борба с противообществените прояви
  • МОН връчи първите награди за принос към отворената наука „ОРБИТ 2025“
  • 29 български ученици и студенти получиха стипендии от Китай
  • Удължава се крайният срок за участие в Националния фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • INSAIT и Сметната палата представиха платформа за одит на обществени поръчки с изкуствен интелект
  • Училище за живота

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"