Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Verification of Accumulative Frame System in Programming Training

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-09-2019
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
A A

Dr. Silvia Gaftandzhieva, Assist. Prof.
Department of Computer Science
Faculty of Mathematics and Informatics
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

 

Prof. Dr. Rositsa Doneva
ECIT Department
Faculty of Physics and Engineering Technology
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

 

Abstract. The paper presents a part of a study conducted for the needs of e-learning on the application of frames for representation of knowledge and processes in training on a particular subject domain. As a result of the study the classical notion of the frame models is developed further and the so-called accumulative frame model is proposed. The main rationales for the introduction of the accumulative frame model are: (1) to provide a formalism for conceptual modelling in subject domains and (2) to serve as a basis for automation of e-learning and e-training activities by implementation of intelligent tools for extraction, aggregation and accumulation of data and knowledge for educational needs. A system of 36 accumulative frame models and its verification for fulfilment of the intended purpose in the rationale (1) are presented.

Keywords: сonceptual modelling; frame-lased knowledge representation; accumulative frame system; programming training

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПедагогически аспекти на интерактивната комуникация с визуалното изкуство в музейна среда Default ThumbnailДиофантови уравнения и системи диофантови уравнения – теоретични аспекти и методическа проекция в началния етап на образование Default ThumbnailИзмерения на контролната дейност в образованието Default ThumbnailОбразование на бъдещето

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

За мотивацията при избор на немски език като чужд в начална училищна степен

Следваща статия

Концепти за професионално-практическата подготовка на стажант-учители

Следваща статия

Концепти за професионално-практическата подготовка на стажант-учители

Risk Factors for Early School Leaving in Bulgaria

Художествени проекции на социалнопедагогическото познание: случаят Рубен Гайего

Последни публикации

  • Публикуваха проектопостановлението за минимална асистентска заплата от 2780 лв.
  • МОН: Към този момент няма решение или обсъждане за връщане към завършване на основно образование в VIII клас
  • Министър Вълчев откри STEM център в СУ „Алеко Константинов“ в Луковит
  • Австроунгарски дух в Разград от 140 години
  • Театрални интерпретации на абсурдите на ежедневието
  • „Свободата да знаеш“ започна в Кюстендил
  • Правителството одобри близо 108 млн. лева за развитие на науката и изследванията
  • Одобрени са над 37 млн. лева за строеж и ремонт на училища, детски градини и студентски общежития
  • В Министерския съвет
  • Над 200 директори и учители обменят иновативни практики за подобряване на учебния процес
  • Световната банка ще подпомага България за по-ефективното използване на информационните ресурси в образованието
  • Магията на XV софийски фестивал на науката
  • И най-доброто писмо е…
  • Битка на роботи край морето
  • 516 млади театрали взривяват сцената във Велинград
  • „Заедно за Гергьовден“ в Кюстендил
  • Флота или флот
  • ПГТ „Проф. д-р Асен Златаров“ – Варна, с блестящо представяне на националните състезания по професии в туризма
  • Цената на труда: Пазарни реалности, правни рамки и социални дилеми
  • 200 млн. лв. за подобряване качеството на висшето образование
  • Снимка на броя: Царство на децата
  • Премиерът Росен Желязков: INSAIT надмина всички очаквания

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"