Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2023 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2023, година LXVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-04-2023
в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2023 г.
A A

Algorithms for Construction and Enumeration of Closed Knight’s Paths

Stoyan Kapralov1), Valentin Bakoev2), Kaloyan Kapralov3)
1)University of Gabrovo (Bulgaria)
2)“St. Cyril and St. Methodius” University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)
3)Sofia (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2023-2-1-alg

Abstract. Two algorithms for constructing all closed knight’s paths of lengths up to 16 are presented…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Построяване на оста на две кръстосани прави

Митко Кунчев
Русе

https://doi.org/10.53656/math2023-2-2-con

Резюме. Статията разглежда метод за построяване на оста на две кръстосани прави, свързани с даден многостен…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Dual form of Obtaining Education in the Mathematics Teachers Training System: Employers‘ Position

Roman Vernydub, Oxana Trebenko,
Oleksandr Shkolnyi
National Pedagogical Dragomanov University – Kyiv (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/math2023-2-3-dua

Abstract. In the article, we analyze the survey results on employers’ (administrators of schools and vocational colleges) interest, readiness and opportunity for cooperation in training math teachers in a dual form of education…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Алгоритмичните задачи от държавния зрелостен изпит по профилиращ предмет информатика за 2022 г.

Красимир Манев
Сп. „Математика и информатика“

https://doi.org/10.53656/math2023-2-4-exa

Резюме. През учебната 2021/2022 година се проведе за пръв път държавен зрелостен изпит за учениците, изучавали профилиращия предмет информатика в българското средно училище…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Изследване на влиянието на онлайн обучението върху отделните стилове на учене

Явор Дечев
Факултет „Артилерия, ПВО и КИС“ – Шумен
Национален военен университет „Васил Левски“

https://doi.org/10.53656/math2023-2-5-res

Резюме. Пандемията COVID-19 наложи изцяло да се промени начинът на живот. Екстремно всички образователни институции преминаха в неприсъствена форма на обучение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Игрово базирано обучение по програмиране за начинаещи в режим на Pygame zero – примерни задачи с Turtle графика на Python

Росица Георгиева
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/math2023-2-6-gam

Резюме. В последните години се наблюдава все по-голяма дигитализация във всички сфери на живота в световен мащаб. Търсенето на специалисти в областта на ИКТ налага подготовката им да започне още в училище с изучаването на програмиране и ИТ…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Подход на профилирано обучение по уеб дизайн в гимназиален етап на средното образование

Ивелина Велчева, Христо Христов
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/math2023-2-7-web

Резюме. Статията разглежда метод на обучение при преподаване на технологии за изграждане на уеб сайтове от ученици в учебна среда, където се симулира ролева игра от практиката на софтуерна фирма…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 1/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 3/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 4/2023, година LXVI Default ThumbnailСп. „Математика и информатика“, книжка 5/2023, година LXVI

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Подход на профилирано обучение по уеб дизайн в гимназиален етап на средното образование

Следваща статия

Педагогическият факултет на Тракийския университет – Ст. Загора, на 20 години – наследник на традиции, себеутвърждаване и бъдеще

Следваща статия

Педагогическият факултет на Тракийския университет – Ст. Загора, на 20 години – наследник на традиции, себеутвърждаване и бъдеще

Интердисциплинарно обучение за модернизация на образованието

Спиралата общество – образование

Последни публикации

  • Малки молекули спират глаукомата преди ослепяване
  • Младежи оставят телефоните и се впускат в приключение
  • Педагогически модел развива социално-емоционалните умения у децата чрез нов прочит на класически приказки
  • Отпуск при граждански и обществени задължения – какво предвижда законът
  • Близо 200 деца от Тараклийски район на Молдова посетиха България по програма на МОН
  • Научноизследователският кораб „Св. св. Кирил и Методий“ отплава за четвърти път за Антарктида
  • Мнение и мислене
  • Министър Красимир Вълчев: Обществените и природните науки помагат на децата да разбират технологиите, а изкуствата – да развиват креативност
  • Представят успешни модели на дуалното обучение
  • Връчиха наградите от XXII национален конкурс „Златна есен – плодовете на есента“
  • Математическата гимназия в Пловдив чества 55-годишнина
  • Гимназисти от Шумен с приз за най-добра конструкция от спагети
  • Министър Красимир Вълчев откри две обновени училища в Пещера
  • Българска ученичка спечели Международната олимпиада по креативно програмиране
  • Нов STEАM център В 7. СУ „Кузман Шапкарев“ обединява наука и изкуство
  • Инж. Таня Михайлова в новия STEM център на СУ „Козма Тричков“: Важно е децата да имат умения за живота
  • Акад. Николай Витанов, зам.-министър на образованието и науката: Повече родни таланти избират българските висши училища
  • В Министерския съвет
  • Ръст на студентите в дефицитни специалности
  • 15% от възрастните в Eвропа участват в обучения и квалификации
  • Фантастичните умове на България
  • Младежки идеи за зеления преход

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"