"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Предизвикателства на дигиталната трансформация в обучението за комуникация при кризи

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
22-05-2025
in Uncategorized
A A

Радина Младенова,

Силвия Цветанска

Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2025-4s.08

Abstract.. Дигиталната трансформация в образованието значително променя начина, по който протича обучението на учениците, както и усъвършенстването на умения, необходими за практикуването на различни професии. Ролята на изкуствения интелект в образованието се разширява бързо, като предлага нови възможности за подобряване на учебния опит, персонализиране на обучението и подобряване на административната ефективност. Чрез проучвания на конкретни случаи и преглед на нови изследвания в статията се прави теоретичен анализ на ползите от използването на цифрови комуникационни платформи и изкуствения интелект в образованието. Наред с това  в критичен план се дискутират някои последици от навлизането на генеративния изкуствен интелект в света на професиите, основани на знанието: бърза загуба на квалификация и умения; дехуманизация; дезинформация и нарушаване на свързаността между хората. Изходна точка на анализа в статията е влиянието на дигиталната трансформация върху комуникацията в образователна среда. Специално внимание е отделено на въпроса за комуникацията при кризи, която е съществена за учителите и образователните лидери, а и за всички специалисти в сферата на помагащите отношения – психолози, социални работници, консултанти и др. Целта на анализа в статията е да направи преглед на различни аспекти на дигиталната трансформация, като се съсредоточи върху интегрирането на изкуствения интелект, цифровите комуникационни платформи и социалните медии в процеса на кризисна комуникация.

Keywords:: дигитална трансформация; комуникация; комуникация при кризи; помагащи отношения

 

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailEDUCATIONAL (TRANS)FORMATIONS AFTER COVID-19 – CHANGES AND OPPORTUNITIES Default ThumbnailCommunication Strategies in the Context of the COVID-19 Pandemic Default ThumbnailИзследване на нетрадиционни подходи за подобряване на комуникацията със студентите от дигиталното поколение Default ThumbnailКонструиране на комуникативна таксономия, базирана на техники от образователна драма и театър
Tags дигитална трансформациякомуникациякомуникация при кризипомагащи отношения

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Дигиталното рисуване в обучението по рисуване на студенти от педагогическите специалности

Next article

Българските азбуки и чатджипити

Next article
Българските азбуки и чатджипити

Българските азбуки и чатджипити

A Pedagogical Method of Teaching Nested Loops in Introductory Programming Courses

Games in Function of Development of Multiplication Skills

Последни публикации

  • Най-добрите математици сред студентите
  • Българските азбуки и чатджипити
  • „Аз-буки“ проведе семинар за публикуване на научни изследвания във ВТУ „Тодор Каблешков“
  • Снимка на броя: За глаголицата с обич
  • Над 48 000 зрелостници на матура по профилиращ предмет или по професия
  • Български учени привлякоха вниманието на Би Би Си
  • Български принос в космическо откритие
  • Премиера на книгата „Написаното остава. Пиши правилно! 101 езикови бележки“
  • INSAIT събира у нас научен директор на НАСА и водещи световни учени
  • Националната агенция по оценяване и акредитация подписа споразумение с работодателите
  • Подобряват система от санкции в училище
  • 48 082 зрелостници се явиха на матурата по български език и литература
  • Област „Образование“ получава най-високата оценка в „Бележник 2025“ на Националната мрежа за децата
  • УНСС отбелязва 105 години от създаването си
  • Националният STEM център отваря врати до година
  • Над 50 000 зрелостници на матура по български език и литература
  • Библиотеката на Софийския университет представя история на букварите
  • Министърът на образованието и науката Красимир Вълчев бе отличен от Съюза на народните читалища
  • Панорама на средното образование се проведе в Монтана
  • Министър Вълчев с последна информация за организацията на матурите
  • Заедно сме по-добри
  • Магията на думите

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"