"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About
  • Team
  • Archive
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About
  • Team
  • Archive
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editions
Main Page Uncategorized

Model for the Application of the Gamification Approach in Higher Education

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
14-11-2025
in Uncategorized
A A

Vania Sivakova

University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/ped2025-9.08

Abstract. The article presents a model for the application of the gamification approach in higher education and discusses the results of the application of the approach with students from Plovdiv University “Paisii Hilendarski”. The concept of gamification is discussed, the main elements used in the application of the approach, software applications with gamification capabilities are mentioned.

Keywords: model for the application of gamification; elements of gamification; gamification in higher education

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAcquiring the Interlingual Transfer of Temporal Forms (Bulgarian and English Language) Default ThumbnailIn the Painful Expactation of the Last Victory of Life Default ThumbnailTraditional vs Digital PR – Advantages and Disadvantages Default ThumbnailOnline and Remote Training Experience in the Engine Room Simulator Training Courses using the IMO Model Course 2.07 Exercises
Tags елементи на игровизацияgamification in higher educationмодел за приложение на игровизация

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

Ученици от ПГ „Велизар Пеев“ блестят с майсторство на международно изложение

Next article

Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите

Next article
Модернизацията на висшето образование изисква сътрудничество и създаване на партньорства между университетите. Това е и приоритет, залегнал в новата процедура „Модернизация на висшите училища 2.0“

Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите

Повече от 9000 ученици със специални образователни потребности, в риск, с хронични заболявания и с изявени дарби са получили допълнителна подкрепа от учители и специалисти в групи, финансирани по проект „Успех за теб“

Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“

„Центровете за подкрепа за личностно развитие са естествен партньор на училищата за възпитание на учениците и разгръщане на талантите им“, каза заместник-министърът на образованието и науката Наталия Михалевска при откриването на Националното съвещание на директорите на центровете

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

Последни публикации

  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти
  • Национален форум събира в Бургас учители вдъхновители
  • Бизнесът дарява 1 млн.лв. за ново издание на програма на INSAIT
  • Нови училищни STEM центрове отвориха врати в Белица и Якоруда
  • В столичната Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ се проведе училищен практикум
  • Място, което дава думата на младите в Перник
  • Доверие не се купува – печели се
  • Бургаски ученици събраха над 4,5 тона отпадъци
  • Кюстендил се превърна в страна на справедливостта
  • Асистент с изкуствен интелект в помощ на директора

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About
  • Team
  • Archive
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"