"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Az-buki Weekly
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

Game Approaches in Training: A University Context

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
11-07-2024
in Uncategorized
A A

Tsvetan Davidkov
Silvia Toneva
Sofia University

https://doi.org/10.53656/str2024-3-8-gam

Abstract. This paper presents the results of a survey of university teachers on the use of games in teaching. The focus is on the possibilities associated with the use of games. The possibilities identified are conceptualised based on three possible approaches to the use of games, termed conventionally basic; didactically grounded and philosophically methodological. The following hypothesis is tested: in the mainstream case, the use of games in learning is founded on the basic approach to games in learning. The relative proportion of teachers using didactically grounded and philosophical-methodological approach is significantly lower. It is argued that efforts to master each of these levels is justified because it can improve learning outcomes.
Keywords: game approaches; basic; didactically grounded; philosophical-methodological

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailVienna Pedagogium Establishment And History Default ThumbnailLife Long Learning Strategy For Adopting The Education And Training Standards In Maritime Industry Default ThumbnailThe Digital Competence – Benefits And Fundamentals Of Modern-Day Functional Literacy Default ThumbnailTheoretical Model for the Formation of Media Literacy through Extracurricular Forms of Work of Students in the Stage 1st – 4th Grade
Tags дидактически обоснованигрови подходифилософско-методологически

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Artificial Intelligence, Photography & Intellectual Property Rights

Next article

Творчеството като аскеза и горест „Балада за Георг Хених“

Next article

Творчеството като аскеза и горест „Балада за Георг Хених“

Алек Попов и съвременната българска литература

Живописният псевдоекфразис – функции и значения в романа „Бел ами“ на Мопасан

Последни публикации

  • Емоции от първата ученическа екскурзия
  • Открий своята професия, избери своето бъдеще
  • Фестивалът „Ало, Космос! Говори България!“ се завръща с пето издание
  • Над 2000 занимания за деца в лятната ваканционна програма на МОН
  • Държавата подкрепя 2500 деца с дарби през 2025 г.
  • Психоаналитикът проф. Моника Богданова: Ученето е усилие, а в последните години се сведе до забавление
  • Медиатор по призвание
  • Интегрален тест в VII клас след промяна в учебните програми
  • Софийският университет е сред първите 50% от най-добрите в света в QS University Rankings 2026
  • Какво трябва да знаем за отпуска при две и повече деца
  • Национално състезание по пътна безопасност във Враца
  • Тържество на таланта
  • Бебешката зала в Габрово – възродената сцена за детски усмивки
  • Първо българско училище в Остин отпразнува края на учебната година
  • ДГ „Еделвайс“ докосва сърцата
  • Децата учат най-добре чрез преживявания
  • Чудесата нямат край
  • Удължават общественото обсъждане на промените в Закона за предучилищното и училищното образование
  • Доц. д-р арх. Гичка Кутова-Каменова, ректор на УАСГ: Нужно е още по-тясно сътрудничество между бизнеса и висшето образование
  • Споделянето е пътят към успеха
  • Форум за киберсигурността събра експерти
  • За целувката и изцелението

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Български език и литература
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About
  • Team
  • Archive
  • Contact
  • Advertising
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"