Борислав Лазаров, Веселин Златилов
Институт по математика и информатика – Българска академия на науките
https://doi.org/10.53656/math2022-2-6-zad
Резюме. В статията е разгледан въпросът доколко задачи от състезания по математическа лингвистика съответстват на българските образователни стандарти. Въвеждат се индикатори за съответствие. На основата на анализ на съдържанието на отделни примери се установява висока степен на съответствие на такива задачи с ключовите компетентности, проследявани в Националното външно оценяване след завършване на Х клас. Направени са дидактически коментари.
Ключови думи: Национално външно оценяване в Х клас; състезания по математическа лингвистика; интегративни предмети
member_protected for=’16-8-24′ format_protected_msg=’1′ custom_msg=’Влезте в системата, за да прочетете пълната статия‘]Отвори пълния текст[/emember_protected]