Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Вестник „Аз-буки”
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

NFLUENCE OF TEACHING METHODS ON THE PERCEPTION  OF THE LEARNING MATERIAL BY STUDENTS – FUTURE PEDAGOGICAL SPECIALISTS

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-08-2025
в Uncategorized
A A

Elena Nedeva, Assist. Prof.

 Trakia University – Stara Zagora (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2025-6.09

Abstract. The article examines the theoretical and empirical aspects of the need for specific training of future pedagogical specialists to work with children with chronic diseases and their families. The study evaluates the influence of the used methods on the perception of the learning material, the assimilation of knowledge, skills and competences by the students. The effectiveness of these methods is considered as the extent to which the learning objectives are achieved, including the depth of understanding, practical applicability and long-term acquisition of knowledge. The goal is to identify the most effective teaching methods, to obtain feedback from students, and to optimize relationships between children with chronic illnesses, their families, and future teachers. The expected benefits are higher quality of education, better preparation of students, greater satisfaction with the learning process and better care for children with chronic diseases. The article presents initial results of an empirical study, including a conceptual framework, toolkit, and data analysis.

Keywords: children with chronic diseases, effectiveness, teaching methods, students, future teachers

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailDigital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World Default ThumbnailPreparation of Future Teachers for Organising a Health-Preserving Inclusive Space in Educational Institutions Default ThumbnailGeoGebra Impact in Avoiding Common Mistakes Students Make in Handling Exponential Functions Default ThumbnailDeterminants Affecting Academic Staff Satisfaction with Online Learning in Higher Medical Education
Етикети: children with chronic diseaseseffectivenessfuture teachersstudentsTeaching Methods

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

За новото название бютибранш

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 6/2025, година XCVII

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 6/2025, година XCVII

Препоръката като аргумент за по-висока заплата: мит или реалност

Препоръката като аргумент за по-висока заплата: мит или реалност

Последни публикации

  • Препоръката като аргумент за по-висока заплата: мит или реалност
  • За новото название бютибранш
  • Лекари и известни спортисти в нова инициатива срещу дрогата
  • На лов за Горгона
  • 496 кабинета са обновени по национална програма на МОН
  • Зорница Гоган, председател на Асоциацията на българските училища в чужбина: Важното е веднъж децата да влязат в училище, след това ги завладяваме и е лесно да останат
  • Снимка на броя: Студенти на помощ
  • 38 млн.лв. за училища и детски градини
  • Подкрепа за 20 000 талантливи деца
  • Издателство „Аз-буки“ подписа меморандум за сътрудничество със Софийския университет „Св. Климент Охридски“
  • Засилва се контролът при еднодневните ученически екскурзии
  • Издателство „Аз-буки“ предлага платен стаж за студенти
  • УНСС открива институти за изкуствен интелект и за кадри в ядрената енергетика и сигурност
  • Ако имате дърводелски умения, покажете ги!
  • Институтът за литература към БАН с мащабен проект за българската детско-юношеска литература
  • Два златни и два сребърни медала за олимпийския ни отбор по информатика
  • Училището във Вълчи дол навърши 145 години
  • Иво Величков, психотерапевт: Не децата, а родителите имат нужда от психолог
  • Програмирай с въображение
  • Министър Красимир Вълчев се срещна с новоизбрания Управителен съвет на АБУЧ
  • С внимание към всяко дете
  • Четири медала за България от Международната олимпиада по география

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"