The History Teacher – Between the Pedagogue and the Historian
Проф. д.н. Костадин Паев Югозападен университет „Неофит Рилски“ https://doi.org/10.53656/his2022-5-5-tea Резюме. Още с появата на методическата мисъл за обучението по история ...
Проф. д.н. Костадин Паев Югозападен университет „Неофит Рилски“ https://doi.org/10.53656/his2022-5-5-tea Резюме. Още с появата на методическата мисъл за обучението по история ...
Д-р Пламен Петков Висше военноморско училище „Н. Й. Вапцаров“ – Варна https://doi.org/10.53656/his2022-5-4-ref Резюме. Настоящата статия цели да разкрие мястото и ...
Prof. Svitlana Hanaba, DFc. Bohdan Khmelnytskyi National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine (Ukraine) Prof. Nataliia Bakhmat, ...
Д-р Ваня Стоянова Институт за исторически изследвания – Българска академия на науките https://doi.org/10.53656/his2022-5-2-the Резюме. В статията се разглежда опитът на ...
Д-р Кръстьо Йорданов Институт за исторически изследвания – Българска академия на науките https://doi.org/10.53656/his2022-5-1-obs Резюме. Въз основа на няколко непубликувани регистъра ...
Езикознание Българският език като обект на законодателни инициативи в началото на XXI в. Доц. д-р Владислав Маринов, гл. ас. д-р ...
Доц. д-р Гергана Падарева-Илиева Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград https://doi.org/10.53656/bel2022-5-10GP Резюме. Статията представя накратко пет нови книги, които бяха ...
Владимир Игнатов 9. френска езикова гимназия „Алфонс дьо Ламартин“ Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2022-5-9VI Резюме. Текстът коментира книгата „Антични ...
Гл. ас. д-р Венцислав Божинов Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград https://doi.org/10.53656/bel2022-5-11VB Резюме. Статията представя дебютния роман на Роман Хаджикосев ...
Гл. ас. д-р Галина Георгиева Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/bel2022-5-6GG Резюме. Методите обяснение, разказ и лекция, свързани с устно ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5