Pedagogy, Number 8/2022, Volume 94
ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ Дигитални компетентности и образователни неравенства в европейски контекст в резултат от ускорено преминаване към електронно дистанционно обучение (в ...
ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ Дигитални компетентности и образователни неравенства в европейски контекст в резултат от ускорено преминаване към електронно дистанционно обучение (в ...
Aс. д-р Любка Атанасова Югозападен университет „Неофит Рилски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-8.10 Резюме. Настоящата статия представя подробен анализ на дейността на местните комисии ...
Доц. д-р Донка Никова Университет за национално и световно стопанство https://doi.org/10.53656/ped2022-8.09 Резюме. Настоящата статия представя кратък теоретичен анализ на агресията ...
Проф. д.н. Наталия Павлова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ Михаела Тончева Софийски университет „Свети Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-8.08 Резюме. В статията ...
Dr. Aislu Akisheva, Assoc. Prof. L.N. Gumilyov Eurasin Nnational University (Kazakhstan) https://doi.org/10.53656/ped2022-8.07 Abstract. An empirical psychological survey has been conducted ...
Bujar Adili, Prof. Dr. Sonja Petrovska, Gzim Xhambazi Goce Delchev University (North Macedonia) https://doi.org/10.53656/ped2022-8.06 Abstract. The paper investigated through which ...
Д-р Ангелина Киркова-Богданова Медицински университет – Пловдив https://doi.org/10.53656/ped2022-8.05 Резюме. Внезапното преминаване към дистанционно обучение поради COVID-19 пандемията създаде стрес, особено ...
Dr. Silviya Blagoeva-Karamfilova, Assoc. Prof., Dr. Silvia Parusheva, Assoc. Prof. University of Economics – Varna (Bulgaria) https://doi.org/10.53656/ped2022-8.04 Abstract. The education ...
Доц. д-р Даниела Кирова Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-8.03 Резюме. Статията разглежда електронното оценяване във висшето образование въз основа ...
Проф. д.н. Вася Делибалтова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/ped2022-8.02 Резюме. Целта на настоящия текст е да се откроят основните ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5