Where is the Multimodal Classroom?
Владимир Атанасов Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Резюме. Статията осмисля мултимодалността като комплекс от модуси и изразява разбирането, че ...
Владимир Атанасов Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Резюме. Статията осмисля мултимодалността като комплекс от модуси и изразява разбирането, че ...
Росица Пенкова Департамент за информация и усъвършенстване на учители Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Резюме. В настоящата статия се ...
Огняна Георгиева-Тенева Нов български университет Резюме. Статията разглежда две основни послания на детското творчество на Константин Величков: за християнско смирение ...
Даниел Полихронов Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Резюме. Проблемът за формирането на читателски интереси и умения за възприемане на литературни ...
Росина Кокудева Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“ Резюме. Настоящата статия има за цел да изследва универсалността и игровия характер на приказката ...
Maria Dobrikova Comenius University in Bratislava (Slovakia) Abstract. The article continues the presentation of the Slovak translation school of Bulgarian ...
Христозова, Г. (2018). Обучението по български език в 1. – 4. клас (граматика, правопис, правоговор, пунктуация). Габрово: ЕКС-ПРЕС Веселина Ватева ...
Чакърова, Ю. (2016). Ракурси на когнитивната лингвистика. Пловдив: УИ „Паисий Хилендарски“. 298 с., ISBN 978-619-202-099-6 Диана Иванова Пловдивски университет „Паисий ...
Милен Томов, Илияна Кунева Институт за български език „Проф. Л. Андрейчин“ – БАН Отвори пълния текст
За трета поредна година започва обучението за професионална квалификация „Приложен програмист“. Десетокласниците, които желаят да получат квалификация за програмист, имаха ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5